2011/12/03

Fitomed żel do mycia cery tłustej i trądzikowej

Żel do mycia twarzy ziołowy Fitomed - do cery tłustej
200 ml , cena około 10 zł , w aptekach , zielarskich , małych drogeriach

Z żelem zaprzyjaźniłam się dobrze i z pewnością zostanie u mnie na dłużej ponieważ jest super - polecam zwłaszcza do cery tłustej i z problemami .

Żel do mycia twarzy do cery tłustej Mydlnica lekarska

niestety mój żel nie nadawał się już do zdjęcia i musiałam wstawić to ze strony producenta 
Jego główne zalety :
+ doskonale radzi sobie z zadaniem oczyszczania , zmywa dokładnie makijaż, tusz do rzęs, po umyciu skóra jest naprawdę czysta i odświeżona ,
+ reguluje pracę gruczołów łojowych

+ nie wysusza skóry na wiór , nawet jak nie nałożę kremu zaraz po myciu to nie czuje żadnego ściągnięcia i dyskomfortu
+ jest nie drogi i łatwo dostępny - przynajmniej w mojej okolicy - każdy zielarski sklep ma go w asortymencie
+ bardzo wydajny , do umycia twarzy wystarczy kropelka wielkości 10 groszy
+ dobrze się pieni,
+ pachnie mocno ziołowo ,

Wady:
- nie nadaje się do skóry wrażliwej , skłonnej do naczynek i rumienia - może być za mocny - ale producent wyraźnie podaje że żel jest do skóry tłustej .

Ja stosuje wieczorem gdy skóra wymaga dokładnego oczyszczenia , rano stosuje łagodniejszy żel lub płyn micelarny.


Uwaga: dobry też jako szampon - ma identyczny skład jak szampon Fitomed - to ten sam kosmetyk tylko naklejka na butelce inna - w tej roli jest znakomity - dobrze myje włosy , nie podrażnia skalpu , włosy są długo świeże , puszyste i nie plączą się , znakomity do kręconych włosów - nie niszczy i nie prostuje fal i loków .



Skład co tu długo pisać - całkiem w porządku ,
Z pewnością zakupie ponownie a także chętnie wypróbuje inne kosmetyki Fitomed.

2 komentarze:

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.