2012/01/12

ROMBALSAM Urea 30 % czyli cudowny balsam na suchą skórę


Dziś opiszę wam cudowny produkt jaki kupiłam już jakiś czas temu w aptece zielarskiej za około 10 zł :

ROMBALSAM krem 30 % Urea - 50 ml i to nie są żadne bujdy bo jego działanie okazało się wręcz zbawienne dla mojej zmęczonej już sezonem grzewczym skóry ,

Zapewne każdy ma takie dni kiedy skóra przesusza się od warunków atmosferycznych czy centralnego ogrzewania i żadne kremy czy balsamy nie dają rady - ja zazwyczaj nie miałam tego typu problemów a wraz z sezonem grzewczym wszystko się zmieniło , pięty wysuszone i ze zgrubiałym naskórkiem , kolana łuszczące się , dłonie suche i nie do pokonania ,
A te 30 % urea to było właśnie to , poza tym krem zawiera m.in. oliwę z oliwek , lanolinę , krem bardzo szybko poradził sobie z tymi problemami , wystarczyło zastosować 3 razy na noc a efekt utrzymywał się długo ,

krem zamknięty jest w plastikowej tubce :


posiada gęstą, treściwą konsystencję - coś pomiędzy maścią a kremem , do aplikacji wystarcza mała ilość aby odczuć działanie ,
zapach perfumowany- przypomina trochę męską wodę toaletową , długo utrzymujący się , dla wrażliwych nosów może być mocny ,
kolorem przypomina wazelinę,


parę informacji oraz skład na opakowaniu :



krem zawiera treściwe , wartościowe i przemyślane składniki , mocznik(urea) na 2 miejscu ,

Podsumowanie

Zalety:

+ skuteczny
+ niska cena jak na apteczny krem z 30 % Urea
+ natychmiastowe i odczuwalne efekty lecznicze
+ jest wydajny
+ długotrwale nawilża
+ zmiękcza stwardniały naskórek i zapobiega jego narastaniu
+ wygodne opakowanie
+ szybko się wchłania i pozostawia prawie nie wyczuwalny film
+ nie "tłuści" skóry - wchłania się prawie całkowicie
+ polecam na stopy , dłonie , kolana

Minusów brak .

12 komentarzy:

  1. Muszę go poszukać :) Jak na stopy jest dobry to na pewno go kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo muszę poszukać bo bardzo by mi się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też by mi się takie cudo przydało,
    kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy wcześniej o nim nie słyszałam. a przydałby mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o tych kępkach pisałam tutaj: http://hellolexi.blogspot.com/2011/12/kepki-do-rzes-donegal-moja-recenzja.html no i nie jest to raczej rzecz, którą będę używała - preferuję jednak tradycyjne makijaże... :D
    kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie niedawno go kupiłam i faktycznie jest świetny. Używałam innych kremów z mocznikiem, ale żaden nie dawał takiego efektu.Polecam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj kupiłam ten krem i muszę przyznać, że jest na prawdę dobry :)
    Miałam strasznie suche i popękane dłonie, a po 3 użyciach jest o niebo lepiej. Do tej pory działał na mnie tylko ColdCream z Avene, a teraz znalazłam krem o porównywalnej skuteczności o połowę tańszy :) polecam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ajć... rzeczywiście na zdjęciu masz bardzo przesuszoną, aż przeźroczystą skórę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na twarz też jest super w końcu zszedł mi mój nos a tak długo musiałem się z nim męczyć, Ps. główną zaletą tego kremu jest mocznik czyli Syntetycznie otrzymywany główny składnik moczu od lat najlepszego lekarstwa na wszelkie poparzenia i defekty skóry (UREA) Tak czy siak krem jest ok i działa :)
    Pozdrawiam Gordon

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy go nie widziałam, ale rozejrzę się, poszukam, popytam bo brzmi ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam ten balsam i niestety nie polubiliśmy się :( balsam zastyga na mojej skórze zostawiając nieprzyjemną, ściągającą skorupę, której nie można wsmarować w skórę :( próby jej wsmarowania kończą się rolowaniem produktu i skóry jednocześnie!! Ze względu na to, iż nienawidzę skorupy na twarzy balsam odpada :(

      Usuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.