2012/04/20

Alverde odżywka do włosów brązowych



cena - 17.90 zł
pojemność 200 ml

Odżywka dostępna w Dm Drogerie Markt ( niemiecka sieć drogerii ), u nas tylko allegro , sklepy internetowe .

Zawiera składniki z ekstraktami z orzecha włoskiego i kasztanów - wspomagają nabłyszczenie naturalnie brązowych lub farbowanych włosów,
nie zauważyłam po niej żadnej zmiany koloru czy nawet pogłębienia a mam naturalne włosy , za to kocham tą odżywkę za to że cudownie radzi sobie z nawilżeniem włosów , jej działanie mogę porównać np. do Biovaxa , włosy są lśniące i dobrze się rozczesują , loki są ładnie podkreślone i nie puszą się , lekko obciąża ale nie wzmaga przetłuszczania ,

opakowanie - tubka , dosyć szczelne i wygodne


odżywka jest gęsta , wydajna - wystarcza nie duża ilość nawet na długie włosy ,
ma piękny jasno-orzechowy kolor i pachnie jak lody orzechowe


skład naturalny i bez silikonów za to zawiera same dobroci
posiada certyfikaty eko ( Vegan - bez składników zwierzęcych , nie testowane na zwierzętach)



polecam - jeśli będzie okazja wypróbujcie






10 komentarzy:

  1. U MNIE BY PEWNIE WZMOGŁA przetłuszczanie :D ale coś dla mnie to jest właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy od włosów , ja mam skłonne do przetłuszczania ale dosyć grube i potrzebują lekkiego obciążenia

      Usuń
  2. szkoda że u nas są niedostępne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to nie ? przecież jest allegro a można kupić przy okazji innych zakupów

      Usuń
  3. Może się na nią skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. brzmi apetycznie! chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam niemieckie kosmetyki ! (żałuję ,że nie mam już do nich dostępu )- dobrze ,że mamy allegro !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się prezentuje!:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda tylko że w Niemczech kosztuje 1.95 euro a na allegro sprzedają drożej :P

    OdpowiedzUsuń
  8. 17,90?! jakie zdzierstwo na Allegro! w Niemczech one kosztują chyba 2,15€

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.