2012/04/12

dezodorant Crystal essence

Moje wrażenia po około miesiącu stosowania ałunu 


Zaintrygowały mnie publikację na temat szkodliwości antyperspirantów oraz powiązanie  wieloletniego stosowania antyperspirantu   z rakiem piersi - co prawda nie bezpośrednie jednak coś w tym musi być i postanowiłam że coś z tym zrobię - będąc na zakupach w Rossmann dojrzałam na górnej półce dezodoranty mineralne Crystal , wzięłam wersję w z atomizerem w promocji za około 14 zł ,

  Mogę stwierdzić  jedno : to nie jest to do czego była przyzwyczajona - użyje rano i mam spokój na cały dzień - suche pachy - nie tu tego nie ma ! Nie ma tak łatwo - gdy się chce być eko i dbać o zdrowie ,
 kiedy było jeszcze zimno nie dawało się to tak we znaki i myślę że na chłodniejsze dni  ałun   to dobre rozwiązanie  ,
Nazwa dezodorant ? moim zdaniem to jest taki odświeżacz do ciała  bo wcale nie blokuje potu (ale od tego jest  antyperspirant), ma za zadanie maskować brzydki zapach  ale ten efekt też utrzymuje się nie cały dzień  i potrzebne są kolejne aplikacje w ciągu dnia , na szczęście produkt nie robi plam na odzieży i szybko wysycha , jednak na mocny stres czy wysiłek nie zda egzaminu

skład 



Podsumowanie :


  •  spora wydajność - używałam miesiąc i ubyło 1/5 butelki 
  •  dostępność dosyć łatwa  - Rossmann
  •  naturalny  skład
  •  praktyczna i lekka butelka z atomizerem nadaje się do noszenia w torebce
  •  świeży zapach który nie kłóci się z perfumami bo szybko się ulatnia
  •  nie barwi odzieży
  •  nie klei się 
  •  dobry dla alergików
  •  bez parabenów
  •  szybko schnie
  •  maskuje zapach potu 
  •  konieczność wielokrotnych aplikacji w ciągu dnia
  •  nie nadaje się na upalne i stresujące dni
  •  cena wysoka jak na dezodorant który słabo działa


Napisałam więcej zalet niż wad - tak wyszło więc może jednak się skusicie na niego ? Co sądzicie o tym że łączy się stosowanie antyperspirantów z występowaniem raka piersi ?

6 komentarzy:

  1. Bez powodu publikacje na temat związku parabenów w antyperspirantach z zachorowaniami n araka piersi się ie pojawiły. Ja stusuje ałun i jestem z niego zadowolona. NAturalne preparaty działaja inaczej. Na początku stosowania wydaje się, że słabiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze nawet nie wiedziałam, że powodują raka piersi ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. no to odpada :( a miałam na niego wielką ochotę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj to kiepsko..

    Zapraszam na nowy wiersz:*

    OdpowiedzUsuń
  5. a tak aldnie wygladal a tunajwazniejsz erzcezy zminusowane

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiadomo czego kupować, dzięki za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.