2012/06/15

Ava, Eco Garden, Certyfikowany organiczny krem nawilżający z ekstraktem ze świeżego ogórka




Pojemność 50 ml , cena 30 zł , dostępność : Drogeria Natura.

Słoiczek plastikowy , krem zabezpieczony sreberkiem.




Krem w słoiczku wydaje się dosyć lejący i rzadki , tubka była by bardziej higienicznym rozwiązaniem.

informacja o producencie :
"Laboratorium Kosmetyczne AVA® to najstarsza prywatna firma działająca na rynku polskim od 1961 roku
Jako jedyna w Polsce posiada licencję na produkcję kosmetyków ekologicznych i certyfikaty jakości ECOCERT potwierdzające ich naturalność i organiczność.
Najwyższa jakość produktów, tradycja i ekologia to główne atuty firmy i elementy wyróżniające Laboratorium AVA® wśród innych firm kosmetycznych."


Skład i informacja na opakowaniu :


Moja ocena w odniesieniu do tego pisze producent:
- krem preferowany dla osób po 20 roku życia - ja jestem po 30 ,

- dla cery tłustej - ja taką posiadam ,

- zawiera ekstrakty ze świeżego ogórka , ma za zadanie nawilżyć , wygładzić cerę , rozjaśnić piegi , przebarwienia , wzmocnić funkcję obronne skóry - co do nawilżenia nie ma żadnych zastrzeżeń , co do piegów , przebarwień - stosuje zbyt krótko aby to odczuć ale cera po nałożeniu jest faktycznie jaśniejsza i zdrowo wygląda ,

- nie zawiera Parafiny , Oleju Mineralnego , Parabenów , barwników itp . ale to chyba jasne bo to krem ekologiczny i takie kremy podlegają ścisłym normom ,

- polecany na dzień i na noc - stosując na dzień miałam wrażenie że nie reguluję gruczołów łojowych , na noc - rano budziłam się z bardziej przetłuszczoną cerą

- nie zawiera filtrów UV - dla jednych to może być plus dla innych minus , ja jednak wolę filtr w kremie zwłaszcza gdy stosuje na dzień ,

- dobry pod makijaż - moim zdaniem tak, jak najbardziej- ale stosowałam pod makijaż mineralny i tu sprawdził się dobrze , podkład i puder z EDM trzyma się na kremie od rana do wieczora , po 3 - 4 godzinach cera zaczyna się świecić ale bibułka matująca likwiduje problem




Jak wygląda i pachnie ? 

Krem rzadki ale po aplikacji jest treściwy ale nie tłusty ani ciężki , skóra pod nim się nie dusi i jest przyjemnie otulona .


Tak wygląda po roztarciu :


i po dokładnym wsmarowaniu ( 0,5 minuty)


Zapach bardzo przyjemny , orzeźwiający i wcale nie ogórka a raczej świeżej trawy , ziół, nie utrzymuje się długo na skórze ale to dobrze bo mogło by to być męczące .


Pozostałe spostrzeżenia :
Policzki i nos są trochę bardziej zaczerwienione niż zwykle - ale mam lekką skłonność do naczynek a poza tym kiedyś uczulił mnie tonik z ogórka i może ogórkowe kosmetyki mi nie służą ?
Krem jednak polecam z czystym sumieniem dla cer tłustych jako sprawdzony nawilżacz ,
będę go jak na razie stosować 2 - 3 razy w tygodniu na noc i poobserwuje dalsze reakcje skóry bo nawilżenie bardzo mi się podoba .

10 komentarzy:

  1. 30zł dość sporo jak za krem drogeryjny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to nie jest drogeryjny kremik. Ava-Laboratoium kosmetyczne ma dwie serie kosmetyków z certyfikatem Ecocert.

      Usuń
  2. nie znam produktów tej firmy a wygląda ten krem b. ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znałam wcześniej tej firmy, ale wydaje się fajny ten krem :)
    zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wysoko cenię ekologiczne serie kosmetyków AVA.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam ogórkowe kosmetyki do tego stopnia, że woda toaletowa, która gościła u mnie w denku ma u mnie zapas. Czemu? Bo pachnie nieziemsko świeżymi ogórkami =)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam krem karotenowy z Avy i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam te kremy z ogórkiem jak byłam ostatnio w Rossmannie, ale na żaden się nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda ciekawie lubie świeżo pachnące kremy, ale niestety nie dla mojej cery.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.