2012/11/19

Aloesowe cudo dla włosów i wrażliwej skóry głowy


Natur Vital - hiszpańska Maska do włosów z Aloesem 

gdzie? Drogeria Natura
za ile ? 17 - 25 zł w zależności od promocji
pojemność : 300 ml
ważność: 12 m-cy od otwarcia


Cudowny skład : przyjrzyjcie się mu bliżej - jest krótki , nie ma  sztucznych barwników , silikonów , konserwantów ,  parafiny , parabenów .
Aloes jest na trzecim miejscu ! Moja skóra jest zachwycona -  brak podrażnień . Zawiera certyfikowane organiczne składniki .

Konsystencja, zapach :

Maska ma odrobinę woskowatą formułę ale jest rzadsza niż np. Biovax , mimo to nie spływa z włosów i jest łatwa do nałożenia  a spłukiwanie nie sprawia problemu . Zapach  mydlany , podszyty aloesem ale jednak wydaje się sztuczny  -  w  składzie  jest  perfum .   Utrzymuję się na włosach nawet na drugi dzień po myciu - jednak nie jest już tak intensywny jak w opakowaniu .


Opakowanie :   pomysłowe , nie spotykane i  wygodne np. w podróży  . Jednak ta patynka zabezpieczająca chyba powinna być zamknięta szczelnie a maska miała otwartą już w sklepie , sprawdzałam kilka innych i wszystkie były otwarte . Poza tym na mojej masce była przyklejona  błędna nalepka z polskim   tekstem - z odżywki szałwiowej . Poza tymi minusami opakowanie jest bardzo solidne , szczelne i wygodne , słoiczek można postawić na wannie i nic się nie przewróci , nie wyleje .


Działanie: tu będą zachwyty i tylko i wyłącznie bo maska jest świetna , nawilża włosy bardzo głęboko a to nawilżenie trwa aż do następnego mycia , nie obciąża i nie zwiększa przetłuszczania . Wygładza i nabłyszcza włosy - gładkie włosy są lśniące i nie plączą się . Loki są fajnie ustabilizowane i nie puszą się ale też nie są przyklejone płasko do skóry , są raczej uniesione u nasady . Po tej masce moje włosy zdecydowanie otrzymują nowe , lepsze życie .  No i ten brak podrażnień skalpu też zdecydowanie przemawia do mnie i jestem na TAK . Cena wcale nie jest wysoka - dałabym za nią nawet 40 zł zważywszy na wszystkie plusy jakie posiada choć przyzna - lubię ją kupować w promocji .


Zdecydowanie polecam i będę do niej wracać .

Image and video hosting by TinyPic

15 komentarzy:

  1. Dzięki za notkę, bardzo spodobał mi się ten produkt, jest obiecujący! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę zapamiętać i zwrócić uwagę na te maskę, bardzo lubię kosmetykimz aloesem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest w Naturze i jeszcze jej nie mam? chociaż trochę obawiam się aloesu, ale co mi tam, spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. no to chyba cudo jakies prawdziwe!poszukam, a jak nie znajde bede wiedziala do kogo udezyc po pomoc:):DD
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. i znów budzi się we mnie zazdrość, że nie mam dostępu do polskich drogerii sieciowych :(

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie opakowanie ma dobre;) Nie zwróciłam na ten produkt wczesniej uwagi więc musze się rozglądnac, przez Ciebie zbankrutuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. nie słyszałam nigdy o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz widzę ją na oczy :O

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusi, ale nie wiem, kiedy będę miała okazję być znowu w Naturze :(
    Miałam kiedyś odżywkę z tej firmy (chyba z szałwią) i nie zachwyciła, ale ta maska zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam tą szałwiową i taka przeciętna raczej

      Usuń
  10. Kusiła mnie , ale znalazłam o lepszym składzie 500ml za 26zł :) Rosyjska maska aloesowa z aloesem na pierwszym miejscu (nie liczac wody) innymi świetnymi składnkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt , rosyjskie kosmetyki są zaskakujące

      Usuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.