2012/12/22

Christmas TAG:) + choinka

Święta za pasem , przygotowania pełną parą -  właśnie piekę ciasteczka ,  piernik już gotowy  a zakupy zrobione .
Myślę że wszystko nabiera  takich barw  i kształtów że i  pora na Tag świąteczny . Otrzymałam go od Lexi . Bardzo dziękuję . Chociaż tagów nie cierpię na ten postanowiłam odpowiedzieć .






1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia? tydzień przed 24 grudnia .
2. Posiadasz kalendarz adwentowy? nie.
3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne? nie mam takich obecnie , kiedyś lubiłam Szklaną pułapkę i Kevina  .
4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne? tak oczywiście , wycieczki piesze z całą paczką do kościoła na pasterkę .
5. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia? Święty spokój  .
6. Czy masz jakieś tradycje świąteczne? Staram się podtrzymywać tradycję  , odwiedzać rodzinę , sama przygotowuję kolację wigilijną .
7. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne? nie mam takich i generalnie drażni mnie to co puszczają ciągle w radiu .
8. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku? żywą ;)
9. Jaki jest Twój ulubiony zapach świąteczny? piernikowy  .
10. Jaki kolor lampek choinkowych lubisz najbardziej? wielokolorowe .
11. Odliczasz dni do świąt? nie .
12. Ulubiony zimowy lakier do paznokci? nie mam takiego , lubię różne kolory w zależności od nastroju.
13. Ulubiony zimowy napój? gorąca herbatka z aromatem cytryny .
14. Jak wygląda Twój pokój w czasie okresu świątecznego?  prawie tak samo ale jest w nim choinka i parę innych ozdób .


Do tagu zapraszam wszystkich chętnych .



Teraz moja choinka , w tym roku spełniłam swoje marzenie i nareszcie mam żywą  , skromnie ubrana bo uważam że samo drzewko ma na tyle uroku że nie potrzeba  już tylu ozdób :






gwiazda na parapecie 

 i malutka ozdoba nad biurkiem .

 To by było na tyle jeśli chodzi o mój wystrój świąteczny . W święta życzyłabym sobie dużo spokoju i zdrowia dla moich bliskich  . 

 

11 komentarzy:

  1. ja też nie lubię tagów :) nam też się marzyła w tym roku żywa choinka, no ale niestety nie udało się... Ale masz rację - żywa ma w sobie tyle uroku że sama w sobie wygląda świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy teg. Fajna ozdóbka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W przyszłym roku też zaszaleję z żywą choinką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. również nie lubię świątecznych piosenek z radia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna choineczka ♥.♥ piękne ozdoby ;) też uwielbiam herbatkę z cytryną bądź cytrynową :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie mam ubranej choinki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja w tym roku wyjątkowo mam sztuczną, ale za to różową choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już nie pamiętam kiedy miałam żywą choinkę ostatnio, daaawno bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.