2012/12/19

MARIZA Mineralny podkład pudrowy

Witam , dziś chciałam Wam napisać co nieco o podkładzie jaki gości w moim codziennym makijażu od około miesiąca . Mariza Mineralny podkład pudrowy można kupić już za 24,40 zł . Pojemność 4 g . Do nabycia u konsultantek Marizy , tutaj .




Mnie -  wielbicielkę naturalnych pudrowych podkładów produkt zaskoczył  bardzo  pozytywnie  . Podkład zawiera co prawda środki poprawiające konsystencję oraz perfum/zapach   ale są one raczej obojętne dla mojej skóry , większość składników jest pochodzenia naturalnego i nie  powinna szkodzić  . W trakcie stosowania podkładu nie zauważyłam  pogorszenia  stanu cery . Żadnego zapychania , ilość wyprysków nawet się zmniejszyła  więc podkład może mieć działanie lecznicze .


Podkład ma postać sypkiego proszku , znajduję się w plastikowym słoiczku  z sitkiem zakrytym gąbeczką . Ja jednak do aplikacji polecam pędzel  , aplikacja wtedy będzie  łatwiejsza , pylenie znacznie ograniczone . Mimo sypkiej formy po nałożeniu tworzy lekkie matowe  wykończenie , jest raczej suchy ale ładnie stapia się z cera. Można go nakładać 2 - 3 minuty po aplikacji kremu nawilżającego , nie wymaga stosowania primera czy pudru wykańczającego bo sam ładnie stapia się z cerą   . Nie tworzy efektu maski , wygląda bardzo naturalnie na skórze .


 Pozwala zaoszczędzić czas przy porannym makijażu , wystarczy kilka ruchów pędzla i już mamy przygotowaną cerę do wyjścia .

Ja polecam taki pędzel - flat top  ,  pylenie jest ograniczone do minimum .



Podkład ma raczej średnie krycie , maskuje  tylko drobne zmiany, czerwony nos i lekkie cienie pod oczami  , wygładza cerę .  Mi to wystarcza  . Do większych zmian i tak mam korektor .

Pochłania sebum , cera błyszczy się dopiero po kilku godzinach ale nie  jest to  mega błysk, podkład nie wpływa na zwiększenie wydzielania sebum , nie przesusza cery , myślę że w tym pomocny jest też krem który obecnie stosuję - ale o tym innym razem .

Mój odcień to nr 2 naturalny , jest to chłodny jasny beż neutralny  . Początkowo wydawało mi się że nie trafiłam z odcieniem ale teraz widzę już że jest w porządku . Kolor lekko dopasowuje się do cery , nie ciemnieje w ciągu dnia .

Trwałość : od rana do wieczora .

Wydajność :  po miesiącu codziennego stosowania ubyło nie cale 1/2 opakowania .

Podsumowując :

  • naturalny, leczniczy  skład
  • wygodny w  aplikacji
  • ładny odcień dostosowujący się do cery
  • brak zapychania 
  • dobrze matuję cerę i nie wysusza 
  • nie ciemnieje nie waży się 
  • cena  + , polski produkt 
  • nie tworzy  maski , krycie średnie 
  • kupiłabym ponownie .


Mineralny podkład pudrowy Mariza mogłam testować  dzięki uprzejmości Pani Mirki , zapraszam Was  na jej stronę klik klik .




16 komentarzy:

  1. Też podjęłam współpracę :) Czekam na przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze go nie miałam, ale może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten podkład, nawet chyba nadal go mam. I jest mi go ciężko dokończyć, bo w sumiej jest dla mnie zbyt jasny i średnio go lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda że nie trafiłaś z odcieniem

      Usuń
  4. Ciekawa sprawa, będę musiała go sobie zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja muszę zamówić sobie puder ryżowy z marizy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam, ale prezentuje się ładnie ;) mam ochote na puder z kryolana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a który ? Kryolan ma straszne chemiczne składy

      Usuń
  7. raczej się nie skuszę, nie widzę się w takim

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamierzam sobie go sprawić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też posiadam ten podkład i trzeba mieć naprawdę piękną cere by sobie na niego pozwolić ... dlatego raczej nie kupię ponownie.

    Wpadnij do mnie.
    http://hushaaabye.blogspot.com
    Na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie moja nie jest taka zła

      Usuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.