2013/01/08

Włosy aktualizacja listopad , grudzień

Witam , dziś odchodzę nieco od tematu lakierów . Będzie o pielęgnacji włosów . Ostatnio nic kompletnie w tym temacie się nie działo stąd tak długo zwlekałam z dodaniem wpisu .
 Moja styczniowa  aktualizacja włosowa . Zanim dokonam jakich zmian chciałam się poradzić . W obecnej chwili moje włosy są prawie naturalne , oprócz resztek pasemek - bez farby . Ostatnie skracanie było we wrześniu .  Włosy nie są suche , wbrew pozorom, po prostu lubią się puszyć. Gdybym umyła włosy szamponem z Sls miałabym niezłe siano  . Raczej nawet mam problem z przetłuszczaniem - kochane czapki i kaptury, ale zimą nie da się inaczej . Końcówki są  w dobrym stanie ale kształt  fryzury -  no własnie co z tym kształtem ? Strasznie mnie irytuje , Samodzielnie obcinając włosy niestety nie zawsze uda się osiągnąć doskonałość . Mile widziane rady jak tego dokonać ? Moim włosom niestety brak dobrego cieniowania . Wydaje mi się że to mogło by poprawić skręt bo włosy będą mieć miejsce ? Z fryzur niestety nie mam pomysłów - zwykły kucyk mnie nudzi , warkocza nie lubię ...




Pielęgnacja listopad - do stycznia :

Z pielęgnacji generalnie byłam zadowolona , po raz pierwszy od jakiegoś czasu ograniczyłam się w produktach . Mniej znaczy więcej . Suszarki użyłam sporadycznie i nie dosuszając włosów do końca . Nie używam wcale  prostownicy .



Mycie - postawiłam tym razem na 1 produkt :
Szampon Agafia - Biosfera , recenzja tutaj  .
Niesamowicie wydajny , gęsty produkt , łagodny dla skóry głowy i włosów ale bez odżywki i tak się nie obyło .
Włosy myje co 2 dni ,  3 razy w tygodniu , przy takiej długości jest trochę kłopotów z myciem , a suszenie naturalne zimą to koszmar .

Olejowanie :
Nie zbyt często , tak to niestety bywa, że gdy włosy są w dobrym stanie zaniedbuje nieco ten zabieg .
Najczęściej stosowałam olejek Babydream  dla mam . Jestem z niego bardzo zadowolona bo łatwo go zmyć a kondycję włosów poprawia w zauważalny sposób .


Odżywki:
Na pierwszym miejscu Maska z aloesem Natur Vital - recenzja tutaj ,  to moja ulubiona maska  , wiem że to maska i nie powinno się jej stosować po każdym myciu ale nie zauważyłam zwiększonego obciążenia fryzury .
Czasami stosowałam też odżywkę Alterra Granat i Aloes ale nie należy ona do moich ulubionych , z ulgą dodałam ją do grudniowego denka .






Oprócz powyższych  stosowałam   również płukanki ziołowe : szałwia , rumianek , mięta , siemię - prawdziwe skarby natury , widzę że służą moim włosom i świetnie łagodzą podrażnienia . Oby tylko zwiększyć systematyczność .

Mile widziane komentarze i rady , może znacie jakieś stronki jak samodzielnie wystopniować włosy a przy tym nie zrobić sobie krzywdy ?

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

10 komentarzy:

  1. jak ja chciała bym mieć loki !
    Zazdroszczę <3 ;)
    Zapraszam do mnie ,ja już obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. ja sama sobie jedynie grzywę obcinam, ale moje włosy, w porównaniu z Twoimi to 3 wiechcie na krzyż, więc raczej nie pomogę. a moja pielęgnacja wygląda podobnie - też się ograniczam do minimum

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne masz włosy!
    Rosyjskie kosmetyki są teraz niesamowicie popularne. Jak na razie mnie nie ciągnie do nich, ale może w przyszłości:) Już wiem do kogo się zwrócę o ew. pytania!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włosy :) Do wystopniowania świetna jest metoda na 5 lub 3 kucyki :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.