2013/04/07

trend ,białe paznokcie - lubicie ?

Jak to u Was z tym trendem ? Ostatnio podobne paznokcie  miała Rihanna . Kolor  pięknie prezentują się na tipsach i długich paznokciach . Nadaje elegancki i nie banalny look . Na wiosnę jest konkurencją dla pasteli i soczystych kolorów

Do tego manicure użyłam Sally Hansen Insta-Dri nr 120 Whirlwind White .




Plusy /Minusy lakieru Sally Hansen Insta-Dri:
  • lakier dosyć rzadki ale ma dobrą pigmentację
  • kolor kremowy , bez drobinek 
  • szybko wysycha i nie tworzą się na nim odciski 
  • szeroki pędzelek w tym wypadku nie jest wygodny
  • zapach dosyć intensywny 
  • duża pojemność i niska cena 
  • trwałość - po 3 dniach go zmyłam , nie było odprysków 

Jeśli podoba Wam się lakier Sally Hansen  w tym kolorze to  dostępny jest tutaj .  9,17 ml  za 7,49 zł .
Lakier  otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem www.naszadrogeria.pl



32 komentarze:

  1. Białe paznokcie kojarzą mi się z tym, jakby ktoś je pomalował korektorem... Ale u Ciebie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się tak kojarzą, ale czasami wyglądają super :D

      Usuń
  2. ja bardzo lubię białe paznokcie, chociaż kilka lat temu na pewno nie pomalowałabym paznokci na ten kolor :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam biale panzokcie ;)) musze osbie tylko zkaupic odpowiedni lakierzeby nie malwoac 100 warstw ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nie mogę się przekonać do bieli na paznokciach... może gdybym miała tak ładne i długie jak Twoje, to bym wypróbowała? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy bym nie pomyslała , ze biały odcień moze się tak pięknie prezentować ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli biały paznokcie - to tylko z kolorowymi wzorkami

    OdpowiedzUsuń
  7. źle się czuje w białych pazurkach ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. biały lubię tylko jako french ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię czasem użyć bieli, ale zawsze ozdabiam ją jakimiś kropkami, paskami lub coś w tym guście. Taka "łysa" nieszczególnie mi się podoba, ale można na niej zdziałać ciekawe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko zależy od bieli lakieru - ty masz ładny odcień, bo czasem zdarza się, że ktoś ma na korektorowo biały pomalowane... :-)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdzie nie widzialam tego lakieru, ale fajny ma efekt więc jak go zobacze to napewno kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. biały biały... ja tam lubię każdy kolor na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakoś nie do końca przekonują mnie te białe pazurki :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda fantastycznie!
    Myślę, że na opalonych dłoniach ten trend będzie dobrze się prezentował, ale nie wiem, czy się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś do białego lakieru nie jestem przekonana, jako paseczki do frenchu tak dlaczego nie, ale do całości jakoś nie umiem się przemóc i zrobić sobie takiego koloru

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię od czasu do czasu mieć białe paznokcie, ale lepiej ten lakier wygląda na długich, a takich ostatnio nie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie podobają mi się białe paznokcie, jakoś to do mnie nie przemawia. (PS. Mniej PS) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przydałaby mi się taka biel pod pękacza czarnego

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja białe paznokcie bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  20. Do mnie białe paznokcie nie przemawiają

    OdpowiedzUsuń
  21. JA ostatnio polubiłam biel :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mają coś w sobie czasem nawet takie noszę. Zazwyczaj jednak biały mi służy jako baza do podbicia koloru.

    OdpowiedzUsuń
  23. cudownie :D po ilu warstwach kryje tak jak u Ciebie na zdj ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Polubiłam biel na paznokciach, sama kiedyś robiłam posta z białymi pazukami :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. szukam właśnie dobrze kryjącego białego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  26. a wiesz co? ostatnio pomalowałam na biało w celu zrobienia na tej bazie wzorków i tak mi się spodobało, że zostawiłam je tylko białe i ten trend przemawia do mnie jak najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. podobają mi się paznokcie pomalowane na biało... ale nie są dla mnie bo ja zawsze sobie tak powyjeżdżam że to wygląda tragicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. podobają mi się, ale czasami mogą wyglądać kiczowato :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.