2013/05/27

Czerwień zawsze modna

Witam w ten deszczowy majowy dzień , pogoda nie dopisuje ale mam dla Was kilka zdjęć w rozweselającym czerwonym klimacie . Bohaterem tego posta będzie lakier od Impala . Nie wiem czy ich znacie bo to nowa marka .



To co najbardziej mnie zaskoczyło to pigmentacja ,  kolor  jest  mocno nasycony -  starcza jedna warstwa ! Oprócz tego lakier  pozostawia piękny połysk który utrzymuje się długo nawet bez topu  . Szybkie schnięcie oraz wygodny pędzelek uprzyjemniają znacznie wykonanie manicure .  Nie zauważyłam brzydkich odprysków , trwałość dla mnie zadowalająca , zmyłam po 3 dniach  .  Lakier nie barwi paznokci ( bazą była odżywka Joko ) .

Mój lakier ma nr 36 , pozostałe kolory można obejrzeć w katalogu jaki jest dostępny na stronie http://www.kosmetyki-impala.pl/. Jeśli wejdziecie w katalog zaskoczy Was cena tych lakierów , za duży  lakier 12 ml płacimy 5,50 zł . Ciekawe czy inne kolory są tak samo fantastyczne w aplikacji i wykończeniu ?

Jak Wam się podoba moja czerwień na paznokciach ? 

Info: http://www.kosmetyki-impala.pl/ poszukuję konsultantek i konsultantów , więcej TUTAJ .

13 komentarzy:

  1. Piękny kolorek :) Cudowna czerwień. Tego lata uwielbiam czerwienie różne, a ten kolorek jest godny uwagi ciekawa jestem jak długo się będzie trzymać ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny lakier w niskiej cenie :) To lubię!

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwień bomba, ale firmy nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam marki, ale czerwień całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czerwień to mój hicior...chociaż odeszłam od niej teraz na rzecz zwykłego frencha pasteli:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem fanką wyszukiwania właśnie nowych, czy mało znanych firm. Ja w ten sposób nie raz trafiłam na cacuszko, które sporo mogłoby nauczyć bardziej rozpoznawalnych kolegów! :)

    Kolor iście wiosenny :D I mega kobiecy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie czerwienie się znudziły, ale nie da się ukryć że ma ładne krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. klasyczny piękny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor prześliczny. Marzenie. I Twoje paznokcie również.
    Kocham czerwienie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna czerwień :) Ślicznie się prezentuje ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.