2013/06/09

Olej ze słodkich migdałów Fitomed

Witam , dziś pogoda dopisuje . Niedziela minęła spokojnie . Weekend dobiega końca a ja biorę się za pisanie zaległej recenzji .  Jeśli ktoś kiedy sądził że blogowanie to jest łatwa sprawa - był w błędzie.  Czasem naprawdę ciężko skleić te parę słów zwłaszcza gdy naszą uwagę odwracają inne sprawy . No ale koniec biadolenia . Zapraszam do mojej recenzji na temat Oleju ze słodkich migdałów Fitomed :



Gdzie ? KLIK. Cena 15 zł za pojemność 150 ml . 
Wydajność : przy intensywnym olejowaniu włosów niestety nie starcza na długo ale plus że jest tani  i dosyć łatwo dostępny .  
Od Producenta : 
Olej ze słodkich migdałów należy do najlepszych olejów kosmetycznych. Zawiera głównie kwas olejowy i NNKT. Stosuję się go w oczyszczaniu i pielęgnacji cery podrażnionej, wrażliwej, cienkiej i dojrzalej.

Mój olej przyszedł pocztą już jakiś czas temu .  Butelka jest plastikowa, szczelna i  z podwójnym korkiem . Dodatkowo zapakowana w kartonik ale ten akurat jest zbędny moim zdaniem  .  Olej dozuje się łatwo , wylew jest mały ale i tak butelka zawsze jest cała w oleju -  taki urok olejów .
Zapach oleju według mnie dosyć neutralny . 


To nie pierwsza moja styczność z olejem migdałowym , wcześniej kupowałam w aptece  olej w szklanych butelkach . Według mnie olej z Fitomed jest taki sam jak ten apteczny , działania , zapach itp.  Plastikowa butelka jest trochę wygodniejsza bo ułatwia dozowanie . Do czego służy mi ten olej ? Wachlarz jego zastosowań okazał się naprawdę szeroki . Polubiłam na nowo olejowanie włosów . Przede wszystkim łatwo go zmyć delikatniejszym szamponem . Nie trzeba mocnych Sls .  Włosy nie są nadmiernie obciążone i nie przetłuszczają się tak jak po rycynowym , ładnie błyszczą  a loki są bardziej sprężyste . Czyli wszystko to czego oczekuje po oleju do włosów . 
Olej świetnie zastępuje balsam do ciała . Jest lekki , nie klei się , w miarę szybko wchłania i nie brudzi ubrania oraz pościeli .  Dobrze nawilża , łagodzi podrażnienia i przesuszenie . Można go także zastosować do masażu ale przez szybką wchłanialność może nie być wydajny . 
Olejki można także użyć na twarz - do demakijażu i w zamian kremu . Minimalna ilość olejku  nie przetłuszcza cery ani nie powoduje zapychania . Zdarzyło mi się wykonać makijaż na tym oleju . Podkład trzymał się dobrze i nie ważył się . 


Dziękuje Pani Monice z Fitomed za możliwość przetestowania olejku . 


A Wy znacie ten olejek ? Lubicie ? 

4 komentarze:

  1. ja do twarzy używam arganowego teraz, bo na włosy się nie sprawdził :( może sprawię sobie ten hmm:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest na mojej chcę liście :)
    To bardzo uniwersalny olej.
    uwielbiam kosmetyki fitomedu

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię olej ze słodkich migdałów - stosuję go do manicure albo do masażu twarzy

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.