Jak usunąć manicure hybrydowy? dużo zdjęć

Wrzucam obiecany tutorial jak bez inwazyjnie zdjąć lakier hybrydowy.  Metoda dobra też do usuwania lakieru brokatowego. 

Odrost 2 -tygodniowy . Kolor już mi się znudził więc zdejmuje . Wygląda to tak:




Co nam będzie potrzebne aby usunąć ten lakier?


  • zmywacz z acetonem
  • pilniczek do paznokci o grubszej gradacji
  • polerki do wygładzenia paznokci
  • folia aluminiowa spożywcza
  • waciki, płatki kosmetyczne
  • olejek do paznokci
  • patyczki drewniane





Sposób wykonania zabiegu 


Paznokcie delikatnie opiłować pilniczkiem grubo ziarnistym, ułatwi to wnikanie zmywacza w lakier i przyśpieszy usuwanie. Ale robimy to naprawdę ostrożnie, tak aby nie dopiłować się do naturalnego paznokcia.





Na kawałek folii kładziemy wacik (przycięty odpowiednio), nasączamy wacik zmywaczem.



Dokładnie zawijamy. Jeżeli jest chłodno to można przyśpieszyć działanie zmywacza suszarką.
Oczywiście latem nie ma takiej potrzeby.



Po około 5 - 10 minutach usuwamy folię z wacikami, lakier prawie całkowicie zszedł.




A tu widać jak lakier nie zszedł cały  i trzeba ten pazurek zawinąć ponownie w folię.
Nigdy nie odrywamy kawałków lakieru z paznokcia bo grozi to jego uszkodzeniem!




Po usunięciu lakieru  resztki bazy opiłowujemy delikatną polerką do paznokci .



 Paznokcie po zdjęciu manicure hybrydowego są w dobrej kondycji .
 Na koniec wmasowujemy olejek do paznokci.



Moje porady


Bardzo dużo zależy od tego jaki lakier stosujemy i jaką bazę. Jeżeli mamy kiepskie materiały niestety nie uda  się tak łatwo pozbyć  lakieru, pozostanie tylko piłowanie, które nie jest obojętne dla naszych paznokci. Jeżeli nie mamy wprawy ani pewności co nakładamy na paznokcie lepiej dajmy sobie spokój. To samo dotyczy się wizyty u kiepskiej manikiurzystki. Na allegro pełno jest słabej jakości lakierów za 10 - 15 zł, które niestety nie są prawdziwymi hybrydami, żelo-lakierami, co za tym idzie niszczą paznokcie.

Moje sprawdzone produkty: Lakiery Permanentne  UV Mistero Milano, Magic Nails Gel-laq lakier hybrydowy, baza Gelish Harmony, Gellaxy Base/Top coat Perfect Beauty (nie polecam ich lakierów hybrydowych tylko sam base/top coat i stosowane tylko jako nawierzchniowy).  Stosując te produkty mamy gwarancję, że manicure wytrzyma 2- 3 tygodnie a paznokcie będą w dobrym stanie, lakier usuniemy bez najmniejszych przeszkód.

Mam nadzieję, że pomogłam.


Komentarze

  1. faktycznie bardzo fajny sposób :)
    mnie zdzierała cały tak że miałam mega zniszczoną płytkę i dlatego od zeszłego roku nie zdecydowałam się na kolejny raz :)
    i masz bardzo mały odrost. Ja po 3 tygodniach miałam prawie na centymetr

    OdpowiedzUsuń
  2. gdybym wiedziała o tym sposobie wcześniej, to bym przez pół roku nie męczyła się ze słabymi paznokciami... super post!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. myślałam, że to trudniejsze :) i faktycznie nie szkodzi to w ogóle pazurkom?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm a co z metodą na aceton?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest identyczna jak to co pokazałam tyle że aceton bardziej wysusza paznokcie niż ten zmywacz

      Usuń
    2. I wszystko jasne xD. A robiłaś kiedyś coś z cyrkoniami zatopionymi w żelu? Mam teraz i jeszcze nie wiem jak je zdjąć xD

      Usuń
  5. muszę zainwestować w taki lakier

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przypuszczałam ze isana tak ladnie rozpuści hybryde😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Co jąk co ale ja jestem zbyt niecierpliwa :p

    OdpowiedzUsuń
  8. wow jestem pod wrażeniem spróbuję:0

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za dobrą radę, bo 70zł za zdjęcie hybrydy przez profesjonalistkę to zbyt dużo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że pomogłam

      Usuń
    2. Boże 70 zł? Ja ściągam hybrydy za 10 lub 20 jak ktoś inny zakładał.

      Usuń
  10. A co z bazą/topem gel-laq? są ok czy lepiej kupić te co polecasz? Chodzi mi głównie o to czy można bez problemu zmyć po tym paznokcie :)
    Dziękuję za odpowiedź,ponieważ przymierzam się do zakupu pierwszej hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przydał mi się Twój post bo nosze hybrydy już drugi raz, ale chce za jakiś czas zrobić sobie przerwę i miałam kupować specjalny zmywacz, a tu zwykły zielony Isany ;) super.. spróbuję kiedyś. Nie wiesz ile on ma % acetonu?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja często skubię hybrydki jak już odstają w jednym miejscu i tym samym odrywając lakier uszkadzam płytkę... u mnie na Semilacki nie jest skuteczny zmywacz isana, uwielbiam go, ale z hybrydami u mnie sobie nie radzi i tak muszę zrywać paznokcie....

    OdpowiedzUsuń
  13. A jak w ten sposób schodzą hybrydy z topem i baza shellac lub semilac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. semilac shellac to samo co inne hybrydy , powinny zejść w ten sposób, miałam róże typy baz topów np. mistero milano , silcare ,
      nie schodził jedynie perfect beauty top i baza

      Usuń
  14. Ja używam bazy i topu hard z neonail, po opiłowaniu topu, zakładam twoim sposobem folię, używam acetonu 100% i uwaga, najzabawniejsze baza w ogóle nie schodzi. W ogóle... Muszę zawsze ją spiłować. Mam już tak kruche paznokcie, że nie wiem czy kiedykolwiek wrócą do swojej wspaniałej formy.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej jest nie ściągać wszystkiego do samej płytki tzn. gdy chcesz zrobić od razu następny manicure resztki starej bazy nie powinny zaszkodzić.

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram @retromama.blog

Copyright © Retromama.blog