2013/07/02

Laidbare, Krem na niedoskonałości z bardzo dobrym składem

 Moja cera latem sprawia mnóstwo problemów , przede wszystkim produkuje dużo łoju a niestety nie da się jej zadowolić żadnym drogeryjnym kremem bo reaguje podrażnieniem i przetłuszcza się jeszcze bardziej . Oprócz oczywistej miłości do kremów z apteki m.in. Pharmaceris poszukałam czegoś z półki kosmetyków ekologicznych .  Znalazłam wspaniały krem w sklepie damabio.pl .  Krem z przyjaznym składem , bez parabenów i pochodnych formaldehydu (czy wiecie że jest grupa konserwantów produkowanych z tego paskudztwa?) . Dodatkowym atutem jest wzmocnienie naczynek, z którymi mam pewien problem . 




Opis  kremu ze strony damabio.pl - KLIK_KLIK 
"Spot the Difference” jest specjalnie przeznaczony dla tych, którzy mają cerę tłustą lub cierpią na niedoskonałości cery.
Serum zawiera Caffeine, czynnik przeciwzapalny istotny dla tych, którzy cierpią na trądzik różowaty. Kofeina jest również cennym przeciwutleniaczem. Olejek z kasztanowca ma zdolność do łagodzenia i kojenia wrażliwej i podrażnionej skóry, czy to z powodu nadmiernej aktywności hormonów, czy też zanieczyszczeń środowiskowych. Zawarty w składzie glukonian cynku pomaga również w walce z niedoskonałościami. Krem ma również działanie matujące.
Przeznaczony dla cery tłustej i wrażliwej
Stosowanie: codziennie rano i wieczorem na skórę twarzy lub na obszary zmienione.

Pojemność 30 ml . 
Cena 44,50 zł .

Opakowanie:
Krem znajduję się w tubce z zakrętką , dla mnie to dobre rozwiązanie bo prawie wcale  nie kupuje kremów w słoiczkach . Tubka jest dodatkowo zapakowana w kartonik , napisy w języku angielskim . 
Krem produkowany w UK .  Ważność 12 m-cy od otwarcia . 


Konsystencja : lekka , trochę przypomina serum lub żel-krem . Wbrew pozorom szybko się wchłania , do pojedynczej aplikacji wystarcza nie wielka ilość . 
Zapach : lekko cytrusowy , bardzo świeży i przyjemny . 


Skład z opakowania, także dostępny jest  TUTAJ 
 jeśli macie ochotę bawić się analizę polecam stronę http://www.cosdna.com/eng/ingredients.php.


Na kartoniku widniej krótki opis kremu po polsku . 



Działanie : 
Krem ma lekką  konsystencję . Wchłania się szybko i  przynosi ulgę -  nawilża , koi ,  matuje i zwęża pory . Po raz pierwszy mam krem który matując nie przesusza a  dogłębnie nawilża . Działanie matujące utrzymuje się do 4 h .   Cera odwdzięcza się promiennym wyglądem . Znikają zaczerwienienia , naczynka są ukojone . Formuła kremu pomaga zwalczać wypryski , oczywiście nie likwiduje ich tak jak maść czy lek na trądzik, działa raczej kojąco , przyśpiesza redukcję tych zmian , niestety nie zapobiega powstawaniu nowych . 
Krem był by idealny pod makijaż ale niestety nie zawiera żadnej ochrony UV . Jednak podkład  z filtrem załatwia sprawę , gdyby jeszcze znaleźć tak  idealny  podkład  na lato . 
Z powodu braku filtra krem  stosuje na noc . Rano cera wygląda zdecydowanie lepiej . Jest wygładzona , tak jakby jaśniejsza oraz nie klei się z powodu nadmiaru sebum .
Podsumowując: krem kupiłabym ponownie i marze o takim kremie z ochroną UV . 


A Wy macie swój idealny krem na lato ?

7 komentarzy:

  1. ja mam swój ideał Siarkowa Moc- nie zamienię na inny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ale bardzo przesusza przy dłuższym stosowaniu .

      Usuń
  2. Muszę mu się przyjrzeć skoro jest produkowany w UK

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie znam firmy, nawet nigdy o niej nie słyszałam. Fajnie, że dobrze się sprawuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm, bardzo ciekawy ten krem, nie słyszałam wcześniej o marce.
    aloes na samym początku składu, reszta też całkiem fajna, może się na niego skuszę, jak wykończę zapasy :)
    Ja obecnie wciąż używam kremu Siquens przeciwko niedoskonałościom [ jest mega wydajny ], na to emulsję matującą z filtrem od Vichy i na to podkład lekki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam swoje mega ulubione 2 kremy, ale niestety, czasami muszę z nich zrezygnować ze względu na cenę i cały czas szukam odpowiednika w niższym przedziale cenowym

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.