2013/07/01

Ulubieńcy czerwca

I stało się -  minął czerwiec . Tym razem miesięczne  denko poszło mi nie za dobrze  ,wprawdzie   sporo  udało się  zużyć ale niestety nie  do samego  końca .
 Za to wytypowałam ulubieńców miesiąca .  Cztery kosmetyki które polecam . 
No to lecimy : 





  • Sulphur Hypoalergiczny Żel borowinowy do ciała -  moja  recenzja KLIK_KLIK , dodam że okazał się zbawienny na upalne czerwcowe dni . Lekka konsystencja i wspaniałe orzeźwienie dla skóry . 
  • Laidbare Spot the Difference,  Krem do twarzy z niedoskonałościami -  krem idealny na noc lub pod makijaż z filtrem UV -  właściwie brak filtra to jego jedyna wada . Moja cera bardzo go polubiła bo normalizuje  a jednocześnie głęboko nawilża. Poprawia wygląd cery trądzikowej , tłustej i z naczynkami  , szybko koi zaczerwienienia . Recenzja będzie wkrótce . 
  • Love Me Green Szampon Witalizujący - recenzja KLIK_KLIK , gdyby nie cena kupiłabym następną butelkę , rewelacyjny produkt ! Pięknie wygładza a jednocześnie skutecznie oczyszcza włosy . 
  • Alantan  Dermoline Krem ochronny półtłusty z witaminami A+E -  prawdziwa ulga dla moich przesuszonych stóp.  Nawilża i  natłuszcza na 24 godziny . Zregenerował mi stopy w jeden  tydzień . Dostępny w aptece za cenę około 8 zł . Wszelkie reklamowane kremy do stóp mogą schować się w kąt .  
To na razie tyle , postaram się takie podsumowanie dodawać regularnie co miesiąc . 

14 komentarzy:

  1. Najbardziej zaciekawił mnie szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znałam żadnego z tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszące są te produkty z Love me.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten szampon z Love Me Green, całkiem dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie to same nowości, ciekawy ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niczego z Twoich ulubieńców nie testowałam

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę kupić ten Alantan :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie ten produkt od Love me Green :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o jakie cudeńka :) nie słyszałam wcześniej o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa tego kremu na niedoskonałości :) czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czeskam na recenzje tego kremu do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam żadnego z produktów, ale gdybym miała okazję to na pewno skusiłabym się na krem i chętnie bym spróbowała jakieś produkty z love me green

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.