2013/08/20

nowości , małe - duże zmiany w pielęgnacji ?

Witajcie , dziś wyjątkowo mam lenia i nie mam ochoty na żadną recenzję . Coś czuje że zanosi się na deszcz. Podzielę się co ostatnio wpadło do koszyka .  Jestem  klientem coraz bardziej wymagającym . Pragnę ceny niskiej , jakości dobrej i braku syfu w składzie , w końcu gdy za coś płacę nie chce być zawiedziona , a różnie to bywa ...

Co nowego w pielęgnacji ?  Jak widać zmieniłam na bardziej naturalną , powoli rozstaje się z  moimi chemicznymi kremami i stawiam na coś  bardziej naturalnego . Wreszcie udało się dorwać słynny żel oczyszczający Sylveco i powiem Wam że to jest po prostu rewelacja ! Olej z Korzenia Łopianu  z ziołami , 100 ml , miał być na włosy ale ostatecznie będzie do twarzy , buzia jest po nim gładziutka , nie świeci się , no cudo po prostu . 
Garnier Płyn do demakijażu kupiłam bo moje płyny micelarne nie zmywają tuszu z Catrice , zdaję sobie sprawę że nie grzeszy on dobrym składem ale i tak będę go zmywać żelem więc kontakt ze skórą krótki . 






Nareszcie coś z Hebe , Szampon Organix z mleczkiem kokosowym . Z Drogerii Natura -  Maska do włosów Natur Vital Aloes + Jałowiec.  Moim włosom funduje same dobroci .  Bez Sls i ciężkich silikonów .



Woda Toaletowa Puma Sync . Rossmann .  Promocja ale nie wiem czy to znowu nie naciąganie na promocję?  w każdym razie  koło tej buteleczki chodziłam już jakiś czas i gdy obniżyli cenę nie mogłam się dłużej opierać  . 



Moje próbki z Amilie . To chyba będzie miłość ? Znowu stwierdzam że jednak wolę proszki , na razie nie ogarniam tych wszystkich odcieni , wzięłam po każdym średnim odcieniu a wszystkie na mojej twarzy wyglądają podobnie . Trudno będzie dobrać właściwy . 



 Na koniec pokazuje mój nowy wisiorek na łańcuszku upolowany w Rossmann za 5 zł .  



Na tyle dziś , postaram się jeszcze odpowiedzieć na wczorajsze komentarze . 

23 komentarze:

  1. świetne nowości.... kocham garniera

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba też muszę coś zmienić i przejść na te bardziej naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampony i odżywki Organix są bardzo dobre mam z olejkiem arganowym i spisują sie na medal ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam pozytywne opinie i chciałam kupić od dawna aż w końcu trafiła się okazja

      Usuń
  4. Bardzo mnie ciekawi żel z Sylveco i maska do włosów z Natury, napisz o nich coś więcej koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://recenzjo-mania.blogspot.com/2012/11/aloesowe-cudo-dla-wosow-i-wrazliwej.html - tu jest recenzja maseczki

      Usuń
  5. Woda Toaletowa - PUMA SYNC bardzo ładnie pachnie,sama się koło niej czaję od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ciekawi również żel z Sylveco, super nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten płyn z Garnier i nie byłam zadowolona :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią wypróbowałabym ten żel do twarzy i szampon z mleczkiem kokosowym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo fajnee ;D nie moge sie doczekac az napiszesz o wszystkich ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sync jest czadowa, tez sie na nia czaje, ale kurcze, jej trwałość mnie masakruje, max godzina :((((

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam 2-fazówkę z ganiera, jak dla mnie strata pieniędzy [i nigdy do niej wrócę], ale z chęcią poczytam jak Tobie się jej używa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zwykle muszę się przekonać sama

      Usuń
  12. podoba mi się ten zapach z Pumy :) jest taki letni

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie bardzo pada i burza :(

    podoba bardzo mi się wisiorek :) i zaciekawił mnie rumiankowy żel do buzi, daj znać jak się sprawuję

    Miłego Dnia Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. recenzja żelu na pewno będzie , jak na razie jestem z niego mega zadowolona ale to dopiero po kilku zastosowaniach , ciekawe co będzie dalej ?

      Usuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.