2013/09/06

mix foto - jedzonko

Lubicie zaglądać na cudzy talerz ? ja tak , dziś więc podzielę się z Wami co ostatnimi czasy jadam . Nie jest to jakaś ekstra wykwintna kuchnia , gotować uczę się cały czas (zwłaszcza zdrowo) . Do smakowania moich potraw nakłaniam męża (wielkiego mięsożerce ).  Nie fotografuję obsesyjnie każdego posiłku , zdjęcia są z ostatniego miesiąca .

Jabłuszka z sadu . Śniadanie : kasza manna z truskawkami , jogurtem i miodem.
Owsianka z jabłkami, cynamonem  i masłem orzechowym . Truskawki do owsianki -  prosto  z zamrażarki . 




Czasem słodzę miodem... owsiankę , kawę , herbatę pijam bez cukru
Przekąski : Masło orzechowe , mieszanka bakaliowa
Sos pomidorowy z chili - naprawdę ostry i przyśpiesza przemianę materii  !


Obiadki na szybko : makaron z papryką w sosie pomidorowych plus ser feta .
Szpinak z makaronem i sosem jogurtowym.
Bób z cebulką i sosem pomidorowym . 
Papryka faszerowana mięsem z kaszą jaglaną i sosem pomidorowym .

Ubytek wagi w czasie styczeń - wrzesień 2013 :  - 5 kg . 
Porcje wcale  nie małe , niczego nie wykluczam (może oprócz tłustych mięs i wędlin sklepowych , unikam też sera żółtego i  majonezu ) ,  posiłki do 5 x dziennie i małe grzeszki  w postaci ciastek (ulubione to Owsiane Sante ) , czekolady( lubią tą z Wedla )  oraz ciast domowych (ciasta piekę tylko z dodatkiem masła ).
 Oczywiście liczą się też ćwiczenia , spacery , jazda rowerem .
Aktywny tryb życia  =  przyśpieszona przemiana materii . 

A jak u Was ? Liczycie kalorie czy zwracacie na to aby było zdrowo na talerzu  ?




14 komentarzy:

  1. Bób mogłabym jeść codziennie, uwielbiam! Jabłka prosto z sadu są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze, nigdy nie jadłam bobu i nie mam pojęcia jak smakuje. To spagetti pysznie wygląda :) Chciałabym zdrowo jeść, ale jednak jestem łakomczuchem i nie mogę żyć bez słodyczy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w trakcie odchudzania,więc na pewno skorzystam z Twoich rad :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niskokalorycznie a pysznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ojeny ale mi zrobilas ochote na jakis makaron teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. makaron z papryką chętnie bym sobie zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ajajaj aż zrobiłam się głodna xD a co do porannych przyśpieszaczy materii spróbuj kawy z cynamonem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki , na pewno spróbuję , cynamon też często daje do owsianki

      Usuń
  8. gratuluję schudnięcia, co do śniadań ja jadam czystą owsiankę na mleku z odrobiną cukru, bez żadnych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.