2013/09/21

nowości kosmetyczne

Jakie zmiany zaszły u mnie  w  pielęgnacji ciała , twarzy i włosów wraz nadejściem jesieni ? Przede wszystkim postawiłam na naturalne produkty  z dobrymi składami - sprawdzone jak i zupełnie dla mnie nowe . No to lecimy :




Słynny już i zachwalany na forum dla zakręconych   Żel do włosów Bielenda. 

Alterra Balsam do ciała Winogrona i Kakao . Kiedyś już go miałam i byłam z niego zadowolona , co prawda nie jest zbyt wydajny ale za to cena niska (możecie zajrzeć pod hasło Alterra w bocznym pasku w etykietach - pisałam o nim recenzje ) 

Seboradin Balsam do włosów ciemnych Chlorofil i nafta . Porządny , treściwy balsam działa lepiej niż nie jedna maska , cudowny do kręconych włosów , piękny zapach . Moje ostatnie okrycie włosowe . 

 Szampon nawilżający  Emolium  oraz  Żel do mycia ciała i włosów Hipp Babysanft kupiłam ze względu na to że ostatnio znów powróciły pewne stany zapalne i podrażnienia , niestety nie mogę myć się zwykłymi żelami i szamponami z drogerii . Wszystko mnie podrażnia i ratunek tylko w bardzo delikatnych kosmetykach . 

W pielęgnacji twarzy zmiany w kierunku natury: Kremy Sylveco: Brzozowy z betuliną  i lekki Nagietkowy , to chyba będzie to czego szukałam do dawna , faktycznie są bardzo dobre i robią cuda z buzią .  Ale o efektach napiszę kiedy już zapoznam się nimi dłużej . 


To na razie tyle , zrobiłam też uzupełnienia z kolorówki ale o tym następnym razem .
 Napiszcie jeśli coś Was zainteresowało . 

21 komentarzy:

  1. mam krem z hipp i bardzo lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten krem nagietkowy chciałam kupić od dłuższego czasu, dobrze,że mi o nim przypomniałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krem nagietkowy jest boski , po tych paru dniach stosowania jestem zachwycona

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. żel ma nowe opakowanie a składu jeszcze nie sprawdziłam czy się zmienił czy nie ?

      Usuń
  4. Jestem ciekawa Twoich opinii o Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz słyszę o tym żelu mimo, że niezła lokownica ze mnie. Trzeba będzie kupić jak już się mrożący będzie kończył:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie kremik brzozowy rządzi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cóż to za krem z Alterry, zaciekawił mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. nie widziałam jeszcze tego kremu z Alterry

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam żadnego z produktów, ale najbardziej interesują mnie recenzje tych kremów do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic tak nie cieszy,jak właśnie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na recenzję Seboradin :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. A gdzie mozna nabyć Sylveco?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeden krem kupiłam przez internet na allegro a drugie w przypadkowym sklepiku zielarskim

      Usuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.