2013/09/13

smacznie i zdrowo - sałatka z kurczakiem

Stęskniłam się za blogiem , cały tydzień tak jakoś szybko zleciał że nie było czasu nic napisać , ale to dobrze bo coś się dzieje . Dziś podzielę się z Wami moim kulinarnym odkryciem -  szybka i zdrowa - Sałatka z kurczakiem . Danie idealne na zabiegany weekend .  




Potrzeba nam :
  • filet z kurczaka, który kroimy w kostkę i smażymy/dusimy  na niewielkiej ilości oliwy z dodatkiem czosnku i ulubionych przypraw ( ja wybrałam rozmaryn , pieprz i trochę cynamonu )
  • kroimy  warzywa według uznania : paprykę czerwoną i/lub żółtą , cebulę , nie dużą  kapustę pekińską 


  • w przepisie były korniszony , ja użyłam domowych ogórków kiszonych które pokroiłam w kostkę 
  • dobrze będzie się też komponować kukurydza z puszki , Bonduelle jest naprawdę słodka !


  • sos składa się z majonezu , ketchupu i musztardy , proporcje oraz marka dowolna , tak jak lubimy .



Łączymy wszystkie składniki sałatki , możemy też doprawić tak jak lubimy ( sól , pieprz , papryka )
 Sos jest  oddzielnie i dodajemy  go do sałatki tuż przed konsumpcją . Smacznego !


14 komentarzy:

  1. uwielbiam sałatki z dodatkiem kurczaka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sałatka wygląda pysznie! chyba zrobię z Twojego przepisu w przyszłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie lubię takich sałatek, ale mój chłopak je uwielbia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja robiłam sałatkę z tuńczykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda przepysznie!
    Szkoda że jest na bazie majonezu,zrezygnowałam już z niego dawno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dlatego sałatka jest osobno a sos osobno , jak kto nie lubi może zjeść z jogurtem lub oliwą

      Usuń
  6. Rany ! Uwierz mi , że jak tylko zobaczyłam to na miniaturce to ''poleciala mi ślinka'' ! ależ mi narobiłaś ochoty. Wygląda i brzmi baardzo pysznie. Za tydzień sobie zrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pyszności! takiej jeszcze nie jadłam i muszę szybko to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.