2013/10/30

denko wrzesień - październik

Pora w końcu na zaległe denko za wrzesień i październik . Ostatnio myślałam, aby całkiem z niego zrezygnować , idea zbierania pustych opakowań już mnie znudziła a poza tym czasem wydaje mi się śmieszna . Ale z drugiej strony w blogosferze tyle jest absurdów . W każdym razie jeszcze raz to  przemyślę. Na razie postanowiłam sprawę nieco uprościć .
Tytułem podsumowania : z 2 miesięcy mam 12 pustych opakowań w tym aż  5 z pielęgnacji twarzy co dowodzi tylko tego że o twarz dbam najwięcej . 


Zapraszam do szczegółów denka . Tym razem krótko , na czerwono produkty do których nie wrócę , na niebiesko te które polecam , na zielono neutralne czyli takie pół na pół . Dodatkowo podkreśliłam 2 ulubione produkty . 




Pielęgnacja twarzy, oczyszczanie :
Płyn Micelarny Pharmaceris A  Sensi. Recenzja była na blogu  tutaj .  Dodam tylko że to bardzo dobry micel z półki aptecznej , obecnie wróciłam znów do płynu z linii Sebium T Pharmaceris . 
Mleczko Lirene Dermoprogram . Niestety nie podeszło mi kompletnie . 

Luvos tonik z glinką mineralną . Ma swoje plusy i minusy , pisałam już jego recenzję tutaj  . Uważam że cena trochę za wysoka . 
Sylveco rumiankowy żel do mycia twarzy . Najlepszy jaki miałam . Recenzja Tutaj


Pielęgnacja twarzy, nawilżanie :
Krem intensywnie nawilżający Iwostin Sensitia SPF 20 .  Przyzwoicie nawilżający i łagodzący podrażnienia  krem.  Jednak ze względu na filtry przenikające nie wrócę do niego .  Recenzja Tutaj


Pielęgnacja ciała :
Płyn do kąpieli Fitomed, kwiat lipy . Uprzyjemnia kąpiel , zapach lipy odpręża a łagodna formuła zmiękcza wodę  . Recenzja płynu  Tutaj
Alterra Krem do ciała , winogrona i kakao . Nie wiem czemu, ale kolejne opakowanie tego kremu troszkę mnie zawiodło , choć skład chyba nadal ten sam ? Pisałam o nim Tutaj


Włosy , mycie i odżywianie :
Organix Szampon z mleczkiem kokosowym . Niestety mnie podrażnił i podarowałam go mężowi , mąż był z niego zadowolony . Ale ja już nie wrócę do tej firmy . 
Ultra Doux , odżywka olejek arganowy i żurawina .  Przeciętna odżywka  drogeryjna w niskiej cenie .  Recenzja - klik

Pielęgnacja zębów .
Płyn do płukania do wrażliwych zębów . Trochę słaby jak na tą firmę , nie wrócę do niego . 
Pasta Elmex intensywne oczyszczanie .  Dobrze oczyszcza , usuwa przebarwienia , trochę radzi sobie z kamieniem nazębnym . Jednak wybielania nie zastąpi . 

Perfumy , wody zapachowe :
Spray perfumowany Alterra . Piękny zapach ale po jakimś czasie mnie podrażniła i używałam jej do odświeżania powietrza . 


Porządki w kolorówce , produkty przeterminowane :
2 cienie Vipera Pocket .
Lakier Lovely .
Wazelina do ust Flos lek

Jeżeli interesuje Was jakiś kosmetyk zapraszam do komentarzy .
 Dodałam też nowy nagłówek , miło mi będzie jeżeli napiszcie o nim czy  jest ok i czy Wam się podoba . Liczę na szczerość . 

24 komentarze:

  1. zbieranie pustych opakowań też wydaje mi się czasami dziwne, ale z drugiej strony pomaga mi to kontrolować ilośc kosmetyków [zużywanych i kupowanych] - szczególnie teraz, kiedy prawie wyeliminowałam swoje zapasy. mniej więcej wiem, ile czego zużywam w miesiącu i na zakup czego się nastawić. a co do czytania postów - myślę, że też wiele osób nie czytało moich, tylko oglądało obrazki. chyba bezczelnie zgapię od Ciebie pomysł z kolorowymi podpisami na następny post [obecne denko mam już prawie całe napisane]... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgapiaj śmiało , ja też od kogoś ten pomysł mam

      Usuń
  2. ps. nagłówek bardzo ładny, ja jestem fanką prostych szablonów, co chyba widać też i po moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam chrapkę na rumiankowy żel Sylveco : Jak skończę tymiankowy, sięgnę po ten :)
    Co do nagłówka to mam mieszane uczucia, ale to Twoje miejsce w sieci i Ty je kreujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo , liczyłam na szczerość , może wymyślę jeszcze inny nagłówek , jak na razie brak mi weny

      Usuń
  4. Ja nie mam zastrzeżeń do nagłówka. Jestem antytalenciem w tej dziedzinie ;) Co do denka to świetny pomysł z tymi kolorowymi podpisami- krótko zwięźle i na temat. Z powyższych produktów miałam jedynie odżywkę z UltraDoux i jestem nią zachwycona. Ogólnie cała ta seria Garniera jest jak dla mnie strzałem w dziesiątke ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja Garnier lubię ale ten żółty , karite chyba , ta z żurawiną raczej średnia

      Usuń
  5. miałam mleczko Lirene nawet dobre było
    krótkie opisy do denek nie są złe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja to mleczko Lirene zużyłam do mycia wanny

      Usuń
  6. Ja zaczynam wprowadzać w życie projekt denko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. używam do ząbków te same produkty już od dawien dawna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też uwielbiam Elmex od ponad 10 lat

      Usuń
  8. Nie przepadam za pastą ELMEX - zupełnie się nie pieni i mam uczucie,że w ogóle nie czyści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a za którym rodzajem ? akurat ta tu dobrze czyści , nie polecam tej zielonej tylko bo faktycznie slabo myje zęby

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. ja nie polecam tego szamponu , podrażnił mnie

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. recenzja była na blogu http://recenzjo-mania.blogspot.com/2013/09/tonik-luvos-z-glinka-mineralna.html

      Usuń
  11. Dobry pomysł z samymi podpisami, ja sama muszę się ograniczyć z nadmiernym rozpisywaniem się przy denku, bo pewnie nikt tego nie czyta..
    Gratuluję zużyć, uwielbiam wazelinki z Flosleku!
    Widzę, że eksperymentujesz z wyglądem?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak pasuje coś pozmieniać aby nie zostać w tyle ,
      ciekawa byłam jak się spodoba nowa forma denka

      Usuń
  12. będę musiała spróbować tego płynu micelarnego :) akurat szukam jakiegoś fajnego

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.