2013/10/20

nowości kosmetyczne październik

Dokładnie miesiąc temu pokazywałam nowości  kosmetyczne . Ostatnio rzadko wrzucam posty zakupowe , za to wolę zebrać wszystko razem i zrobić taki wspólny post raz lub dwa razy w miesiącu . Pozwala mi to spojrzeć racjonalnie na moje zakupy i o ile staram się kupować z rozsądkiem to mimo wszystko nadal nie udało mi  się ograniczyć . W sumie to po co ? Chyba każda kobieta lubi o siebie dbać ...
Zapraszam do przeglądu październikowych nowości :





Suplement Żeń-szeń,  na jesienny spadek formy.


Krem Clotrimazolum , na problemy z łupieżem i swędzeniem skalpu,
  polecany na forach  dla włosomaniaczek . 

Biovax w wersji dla włosów ciemnych .

Produkty Biały Jeleń:
  Hypoalergiczny Balsam Łagodzenie otrzymałam w ramach współpracy . 
Żel do mycia twarzy z aloesem i ogórkiem kupiłam po przetestowaniu próbek .

Apteczne Pharmaceris :
 Mój ulubiony płyn Sebo-Micellar  z serii T .
Szampon Przeciwłupieżowy H - Purin , łupież suchy (miałam kupić na tłusty ale się znów pomyliłam).

W ramach współpracy z Fitomed :
Koncentrat na naczynka  z liposomami .
Woda Różana .

Skusiłam się na Bandi :
Krem z Kwasami AHA i PHA .
Subtelny Peeling Enzymatyczny .

Balsam do ciała Ujędrniający  Ecodermine, Cztery Pory Roku .


To na razie na tyle z zakupów , do końca miesiąca na pewno coś jeszcze wpadnie .


16 komentarzy:

  1. fajne zakupy:) musze poczytać o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam ani jednego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłam nie ten krem z kwasami Bandi, mam ochotę się pokwasić trochę tej jesieni ;)

    --------------------------
    http://nanocnymstoliku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten koncentrat na naczynka, muszę w końcu przyjrzeć się Fitomedowi dokładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię hydrolat różany. nie wiedziałam, że ta maść działa na łupiesz. nazwa wydaje mi się znajoma, mam nadzieję, że przyniesie efekty

    OdpowiedzUsuń
  6. clotrimazol czesto kupuja panowie zeby wyleczyc no nie powiem co :) w kazdym razie chodzi o okolice intymne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zdjęcia zrobiłaś :)
    Ja zastanawiam się nad tym kresem z kwasami od Bandi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi ten szampon przeciwłupieżowy Pharmaceris dobrze służy, nie mam już takiego prawdziwego łupieżu, ale stosuję go profilaktycznie raz w tygodniu, żeby to dziadostwo nie wracało...Poza tym przy okazji porządnie oczyszcza włosy, w pozostałe dni stosuję szampon bez SLES, więc raz w tygodniu takie głębsze oczyszczenie nie zaszkodzi.
    Micel Sebo - Micellar też uwielbiam, w moim przypadku genialnie leczy cerę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również miałam styczność z CLOTRIMAZOLUM,ale używałam go na inne dolegliwości.

    OdpowiedzUsuń
  10. będę czekać na recenzję żelu do mycia twarzy z Jelenia

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten żel do twarzy z Białego Jelenia, jest super! Tylko mało wydajny moim zdaniem. Jutro lecę po kolejne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne nowości i bardzo przyjemne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.