2013/11/21

najlepszy peeling jaki miałam

Ostatnio zaprzyjaźniam się z firmą Bandi i wcale nie jest to współpraca, ich  kosmetyki są odrobinę lepsze od  tych  z Pharmaceris,  które także bardzo sobie cenie .   Jakiś czas temu potrzebowałam peelingu, szukałam czegoś delikatnego, bo miałam dosyć czerwonej twarzy po zabiegu złuszczania,
 wybrałam Bandi Subtelny Peeling Enzymatyczny, co z tego wynikło?

 Miłość od pierwszego użycia ...

Producent opisuje na opakowaniu właściwości peelingu :

 
Jak widzimy peeling ma za zadanie działać łagodnie i powierzchownie, zwężać pory, wygładzać skórę i poprawiać wygląd .  Kompleks enzymów zawartych w peelingu pochodzi ze ścianek komórek drożdży, osobiście lubię maseczki drożdżowe, zarówno zapach jak i działanie .

Skład , no cóż - jest parafina, ale mi ona nie szkodzi, poza tym peeling nakłada się na kilkanaście minut a potem zmywa . 

Po około 1,5 miesiąca zużyłam pół opakowania peelingu, stosuje go zazwyczaj raz w tygodniu, czasem dwa razy . Poza peelingiem z Bandi mam także krem AHA+PHA  i myślę, że tym dwom produktom zawdzięczam znaczną poprawę stanu cery, pozbyłam się uporczywych zmian trądzikowym , cera o wiele mniej się przetłuszcza. Nadal jest skłonna do podrażnień i zaczerwieniania, jednak po aplikacji peelingu widzę, że te zmiany są łagodzone. Tak właśnie działa ten peeling , nie zdziera gwałtownie warstw naskórka a jedynie wygładza powierzchnię. Co do zwężenia porów to jest ono raczej minimalne, ale jednak zauważalne,  zwłaszcza przy porannym makijażu podkładem mineralnym, który już tak nie wchodzi w pory. 
Peeling Bandi posiada kremową konsystencję, która wchłania się w skórę w ciągu paru minut , nie jest tłusty i nie obciąża skóry. Można go z łatwością zmyć po kilku minutach wodą, pozostawia wrażenie miękkiej i zadbanej cery, nie potrzeba już kremu nawilżającego , sam działa jak kompres nawilżający
Bardzo polubiłam  jego zapach, coś jak babka drożdżowa  z owocami(skojarzenia kulinarne,wiem) .
Podsumowując: Subtelny Peeling Bandi jest jednym z tych produktów do których będę wracać, nie zawiódł mnie na żaden sposób, obietnice producenta pokryły się z prawdą. 

 Subtelny Peeling Enzymatyczny Bandi kupiłam na allegro za około 30 zł. Z tego co wiem, można go kupić także w Hebe, gdzie często są promocje oraz w sklepie internetowym Bandi :https://www.bandi.pl/sklep/.

Znacie peelingi enzymatyczne czy wolicie jednak mocne zdzieraki ?

13 komentarzy:

  1. Ja zdecydowanie bardziej wolę ZDZIERAKI :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja unikam parafiny w peelingach. Uważam, że peeling powinien oczyszczać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie używałam ale tez pisałam ostatnio o moim ulubieńcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam tylko pilingów enzymatycznych.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mnie zaciekawił ... ogólnie bardzo lubię Bandi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mnie zainteresowałaś! Co prawda mam swojego ulubieńca w peelingach, ale ten wydaje się być rewelacyjny, ciekawe, czy u mnie by się sprawdził;) Muszę spróbować po skończeniu zapasów!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wyobrażam sobie życia bez peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz o nim słyszę ;) Widzę, ze wart wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja niestety nic z bandi jeszcze nie miałam, zużywam zapasy, może skuszę się na ten peeling.
    na zmianę używam enzymatycznych i tradycyjnych

    OdpowiedzUsuń
  10. trochę niepokoi mnie ta parafina w składzie:P

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.