2013/11/05

Ujędrniający Balsam do ciała Cztery Pory Roku z kompleksem Ecodermine. Żurawinowe zaskoczenie miesiąca !

Ostatnio nieco odbiegłam od tematów kosmetycznych, nie mniej jednak w listopadzie chciałabym Wam polecić kilka sprawdzonych produktów, jakie ostatnio miałam okazję stosować . 
Jedną z perełek okazał się  Ujędrniający Balsam Cztery Pory Roku , Eco Miłorząb Japoński
Zaskoczenie tym większe, że balsam nabyłam  w cenie nie przekraczającej 10 zł a do zakupu zachęciła mnie deklaracja na opakowaniu, że  zawiera 95 % składników pochodzenia naturalnego. 
Na ujędrnienie ciała  raczej nie liczyłam , o takie dbam regularnie ćwicząc . 



Jak widzimy balsam znajduje się w smukłym plastikowym opakowaniu, które na myśl przywiodło mi szczupłą sylwetkę , nie wiem czy to celowy chwyt czy raczej przypadkowy?  Nie mniej jednak mimo swej szczupłości butelka stoi stabilnie w mojej szafce kosmetycznej  a  przy aplikacji  dobrze leży w dłoni . 
 W opakowaniu znajdziemy  250 ml balsamu. 

Na opakowaniu piszą :

Ecodermine jest linią  produktów tworzonych w zgodzie z naturą , zawierających unikalny  kompleks nawilżający.
 Producent  (PharmaCF) deklaruje naturalny skład , bez parabenów , silikonów , peg-ów i sztucznych barwników . 
 95 % składników pochodzenia naturalnego , w tym również z certyfikatem Ecocert . Czyli  sam balsam nie posiada tego certyfikatu a jedynie niektóre składniki w nim zawarte takowy posiadają . 
 Składniki aktywne  : Eco Miłorząb Japoński , Żurawina , Olej Kokosowy . 
Nie testowany na zwierzętach .
 Opakowanie przyjazne dla środowiska po oddaniu do recyklingu . 

Sposób użycia balsamu (może się komuś przyda) a także skład poniżej na opakowaniu . 

Balsam posiada lekką , nie tłustą i nie klejącą konsystencję . Szybko się wchłania i  pozostawia  aksamitną powłoczkę, która daje wrażenie miłej i lepiej napiętej  skóry .  
Zapach to żurawina w czystej postaci  , po prostu go uwielbiam.  Jest idealny na tę porę i taki słodkawo-owocowy . Nie wydaje się wcale sztuczny . Bardzo przypomina mi moją ostatnio ulubioną świeczkę żurawinową . 



Dlaczego go uwielbiam ? Na pierwszym miejscu oczywiście zapach , nie było by jednak pozytywnego wrażenia gdyby nie działał . A  działa,  świetnie nawilża , skóra staje się miękka i zadbana . Nie narzekam na brak jędrności a  balsam jednak daje kosmetyczny efekt ujędrnienia . I to wszystko w balsamie za grosze , łatwo dostępnym i z prostym , krótkim składem .  Stosując go zauważyłam także : brak podrażnień po depilacji , ładniejszy i bardziej równy koloryt naskórka . 


Podsumowując +/- 
+ piękny, żurawinowy zapach od którego trudno się oderwać 
+ świetnie nawilża i  na 24 godziny 
+ krótki i przyjazny skład bez parabenów 
+  bardzo niska cena w stosunku do jakości 
+ łatwa dostępność (kupiłam w spożywczym) 
+ poręczne  i smukłe opakowanie ułatwiające dozowanie 
+ nie testowany na zwierzętach 
- mógł by trochę bardziej natłuszczać 
(boję się że na chłodniejsze dni będzie za mało treściwy)

Co myślicie o tym Balsamie , dacie się skusić ?


Na koniec moja ukochana  świeczka  z Rossmann, oczywiście żurawina :

Inspirujący link na ten tydzień :
Pump It Up The Ultimate Dance Workout  2004 http://www.youtube.com/watch?v=ZsVp7wRWG7I
jeśli brak Wam energii a listopad dobija polecam ten filmik . Można się nieźle spocić w przyjemny sposób.


12 komentarzy:

  1. Ma bardzo ładne opakowanie i jak dobrze nawilża to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie poznam ten balsam bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mialam kiedys krem do rak - szłu nie było:)

    OdpowiedzUsuń
  4. z tej marki znam tylko kremy do rąk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kremu do rąk jeszcze nie miałam

      Usuń
  5. Mam z tej serii balsam i bardzo go lubię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wypróbowałabym ten balsam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam , jest tani a bardzo dobry na tę porę

      Usuń
  7. ja bym się skusiła, ponieważ dzień bez balsamu to dzień stracony! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam nigdzie tych balsamów. :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.