Tak naprawdę mój blog już jakiś czas temu przestał być czysto  kosmetyczny, piszę o tym co mnie dotyczy, przelewam swoje przemyślenia  i wnioski o sprawach ważnych lub mniej ważnych. Czasem w komentarzach spotykam się z obojętnością i to jest przykre, ale miło mi gdy widzę, że komuś pomogę moim tekstem . Często też jestem przerażona jak nasze społeczeństwo jest zbałamucone przez media ( w tym tv) i nie przeczę - ja też do tej grupy należałam i dotychczas łapię się na swojej naiwności . Nie mam zamiaru nikogo urazić, bynajmniej . Apeluje tylko : doceniajmy to co nasze ! 
A dziś  napiszę o produkcie  leczącym ból  . Kogo boli kręgosłup ? stawy ? bóle po stłuszczeniach i urazach ? ręka w górę i zapraszam do poczytania o :
BALS SULPHUR ŻEL , wspaniałym i  naszym Polskim uzdrowiskowym leku , który przyniósł mi ulgę . 




Troszku mojej historii : na bóle kręgosłupa cierpię od 3 lat , zaczęło się zupełnie niespodziewanie od rwy kulszowej, która mnie dopadła i powaliła na tydzień.  Choć może tak naprawdę nie zdawałam sobie wcześniej sprawy z tego, że kręgosłup  bolał mnie już nawet w podstawówce, ciężkie plecaki jakie noszą dzieci to zło. O zdrowie nasze musimy dbać sami, bo dotyczy ono tylko nas i z naszym ciałem będziemy (jak szczęście dopisze) naprawdę kilkadziesiąt dobry lat, warto by było przeżyć je w komforcie, czyż nie?. Podstawą jest  dobre odżywianie (unikanie żywności przetworzonej) oraz aktywny tryb życia, ja niestety w tym względzie popełniłam mnóstwo błędów, ale zawsze można pójść właściwą drogą i zmienić swoje życie. Dlatego zachęcam Was, przestańcie patrzeć bezmyślnie w Tv i ruszajcie się !


Na początek warto przybliżyć, kiedy Bals sulphur żel może być pomocny ?

Produkt znajduje się w plastikowej,  szczelnie zakręcanej butelce .  Jego pojemność to 300 gram .

Bals sulphur żel posiada lekką , żelową konsystencje oraz transparenty kolor . 
Żel wcieramy w miejsca występowania bólu np. kolana, kręgosłup, kark . Wchłania się szybko, bez pozostawiania jakiejkolwiek warstwy . Po aplikacji przez chwilę czuć lekkie i przejściowe spięcie skory .   Na butelce jest informacja, że może powodować skutki uboczne ( jest to produkt leczniczy bez recepty) , jednak u mnie żadne  negatywne skutki nie wystąpiły

Na opakowaniu dostępna jest ulotka informacyjna ,
 o produkcie możemy więcej  poczytać pod linkiem sulphur.com.pl/product/bals-sulphur-zel/


W czym może być pomocny Bals sulphur żel ? Podstawowym składnikiem produktu jest  naturalna  solanka siarczkowa pochodząca ze źródeł mineralnych znanych od prawie 200 lat uzdrowisk Busko-Zdrój i Solec-Zdrój. Wykazuje  ona działanie przeciwbólowe, przeciw-obrzękowe i przeciwzapalne. 

 Zawiera aktywne biologicznie związki siarki: siarkę dwuwartościowej (S2-), jon wodorosiarczkowy (SH-); siarkę koloidalną oraz liczne jony: wapnia, magnezu, sodu, potasu, chlorki, jodki, bromki i inne pierwiastki śladowe.

Solanka siarczkowa w kontakcie ze skórą tworzy tzw. „płaszcz solny” doprowadzając do zmian ładunku elektrycznego skóry, co powoduje lepsze wchłanianie składników leczniczych. Działanie solanki wzmacnia dodany do żelu mentol, który także wspomaga przenikanie substancji aplikowanych miejscowo na skórę.

Sole drażnią zakończenia nerwowe znajdujące się w skórze właściwej, dzięki czemu następuje poprawa mikrokrążenia w tkankach sprzyjająca resorpcji ognisk zapalnych. Jony siarki przenikając do stawów i otaczających tkanek, biorą udział w syntezie kwasu chondroitynosiarkowego – głównego składnika budulcowego chrząstki stawowej.


Muszę przyznać, że początkowo byłam sceptycznie nastawiona do tego leku, gdyż  kręgosłup nieźle dał mi popalić  i czasem to już ciężko było uwierzyć w poprawę. Oczywiście dbam o siebie , staram się ćwiczyć co drugi dzień oraz nie dźwigać ciężkich przedmiotów, dbam o prawidłową postawę, noszę wygodne buty i śpię na odpowiednim materacu. Lista udogodnień dla mojego kręgosłupa jest długa a i tak  w zależności od dnia było gorzej lub lepiej. Ostatecznie stwierdziłam , co mi szkodzi spróbować a jeśli pomoże ? I tak w końcu zaczęłam sumiennie wcierać  2 razy dziennie Bals Żel Sulphur z przekonaniem na pozytywne skutki i faktycznie po ponad miesiącu jest poprawa . Kolana nie dokuczają mi już prawie  wcale, z kręgosłupem różnie ale w kierunku znacznej  poprawy . Wiem , że wieloletnich zaniedbań nie wyleczę w miesiąc  jednym produktem . Zachęcam jednak i Was , jeżeli macie problem z bólem - spróbujcie tego żelu . Mi przyniósł ogromną ulgę . 



BALS SULPHUR ŻEL w Plus/Minus:
+ naturalny i krótki skład 
+ szybko się wchłania
+ żelowa konsystencja 
+ nie plami odzieży 
+ nie klei się i nie jest tłusty
+ lekki, mentolowy zapach
+ nie śmierdzi "lekarstwem" 
+ nie wysusza skóry 
+ nie powodował żadnych skutków ubocznych
+ bardzo wydajny
+ niska cena (ok.19 zł) w stosunku do pojemności
+ może być pomocny po "przetrenowaniu się"
- szeroki wylot butelki i trzeba uważać z dozowaniem
- zakup stacjonarnie  może być trudny 
- na efekty trzeba poczekać do około miesiąca 

Dziękuje firmie Sulphur oraz Panu Rafałowi za możliwość testowania żelu .




Dla przypomnienia, skoro mamy czas przedświąteczny propozycja firmy Sulphur, coś pod choinkę?
http://sulphur.com.pl/oryginalny-prezent-na-swieta-kuracja-uzdrowiskowa/

Komentarze

  1. Prezent oryginalny to fakt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basia ty wiesz ze spadłaś mi z nieba z tym żelem na pewno wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I've the same problem sometimes, but I usually just force myself via it and revise later. Great luck!
    jeux video

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę,że na dolegliwości mojej mamy,byłby idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że ja nie mam póki co takich problemów;) Ale wiele osób ma takie bóle, więc na pewno post przydatny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w UK widziałam sól do kąpieli, która właśnie ma działanie przeciwbólowe i kojące przy problemach ze stawami, podejrzewam, że to coś podobnego do Twojego żelu tylko w nieco innej formie

    OdpowiedzUsuń
  7. Yes! Finally somethning about check this.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @retromama.blog

Copyright © Retromama.blog