2013/12/17

Szampon Idealny, Mythos, Oliwka, cytryna i miód + efekty na włosach

Dziś mam luźniejszy dzień a nie wiadomo w co ręce włożyć. Im bliżej Świąt tym czas coraz szybciej leci , no ale nie ma co narzekać. Przyszła pora  na nowego posta i będzie to recenzja.

Jaki jest szampon idealny ? Taki, który uwzględnia wszystkie potrzeby naszych włosów i skóry głowy. Taki, który pasuje nam akurat w tym momencie, rozwiązuje problemy, łagodzi skalp, dba o włosy. Myślę, że te warunki spełnia Szampon Mythos do włosów suchych, Oliwka, cytryna i miód . Produkt otrzymałam w ramach współpracy, wcale tego nie ukrywam, możliwość testowania nowinek kosmetycznych znacznie ułatwia przyszłe wybory, szampon Mythos należy do produktów, które chciało by się kupić ponownie ...

Po takim wstępie z pewnością chętnie poczytacie jakie są moje wrażenia o Szamponie Mythos...


Konsystencja, zapach , wydajność :
Produkt posiada typową jak na szampon konsystencję, nie jest ona ani zbyt luźna ani zbyt gęsta. Dzięki pomysłowemu otwieraniu w nakrętce dozowanie jest szybkie i przyjemne. Aby dobrze umyć włosy nie trzeba go zbyt wiele, gdyż wytwarza  sporo piany. Ja i tak myję zawsze 2 razy, bo taka metoda sprawdza się na moich włosach.. Mimo obfitej piany nie ma problemu ze spłukiwaniem, ani też z  plątaniem włosów. 
Po umyciu włosy są  dokładnie oczyszczone, ale  też miękkie i puszyste, co ważne zachowują swój naturalny skręt i sprężystość.
Zapach  przypomina mi dawne mydło oliwkowe. Włosy myłam dziś rano i wieczorem  nadal go wyczuwam na włosach . Nie jest to jednak żaden nachalny czy chemiczny zapach, określiłabym go raczej jako spokojną i relaksującą oliwkę.   

Skład Szamponu Mythos do włosów suchych, Oliwka, cytryna i miód :

Jakie uzyskałam efekty? Szampon spodobał się mi od samego początku, używam go od około 2 miesięcy, na zmianę z przeciwłupieżowym Pharmaceris i o ile wydaje mi się że do tego drugiego włosy i skóra się przyzwyczaiły (tzn. nie działa już tak mocno) to ten z Mythos w  dalszym ciągu bardzo mi służy. 
Lubię kiedy moje włosy są miękkie a skalp dobrze oczyszczony, Szampon Mythos daje wrażenie miękkich i błyszczących włosów, nie plącze ich i nie wysusza. Ostatnio zrobiłam się minimalistką jeśli chodzi o pielęgnacje włosów i ograniczam się jedynie do Szamponu, odżywki co drugi dzień  i maski  1 x w tygodniu. Gdybym miała wybrać duet idealny to zarówno Szampom Mythos jak i Odżywka z tej serii bardzo dobrze się uzupełniły. Nie odczuwam już tak bardzo suchości włosów, pomimo że zarzuciłam całkiem  zabieg olejowania. Produkty Mythos nie wywołały żadnych nie pożądanych reakcji  uczuleniowych, widać że skład jest przemyślany i ograniczony do minimum . 

Szampon Mythos do włosów suchych w PLUS/MINUS:
+ dobry skład, bez chemicznych śmieci typu parabeny, EDTA, GMO, sztuczne barwniki 
+ skutecznie oczyszcza zarówno skórę jak i włosy
+ brak podrażnień, łagodzi swędzenie i  łupież  
+ konsystencja, wydajność, dla mnie akurat w sam raz 
+ duża pojemność , aż 300 ml 
+ wygodne dozowanie w nakrętce  tzw. klik-klik 
+ ciekawy oliwkowy zapach, który utrzymuje się także na włosach 
-/+ dostępność, jak dla mnie tylko internet  
+ idealnie zgrany z odżywką z serii Mythos, Miód- soja 
- Sls w składzie może niektórych zniechęcić 
- dosyć ubogie informacje o produktach Mythos na stronie 


Myślę, że cała ta pisanina o zaletach i wadach na nic by się zdała, gdybym nie pokazała efektów na włosach. Tak wyglądają włosy  świeżo umyte Szamponem Mythos  oraz po odżywce Mythos , wysuszone naturalnie, bez żadnej stylizacji :
Podsumowując: Szampon  Mythos do włosów suchych, Oliwka, cytryna i miód to dobry  produkt dla osób z wrażliwą skórą głowy, dobrze oczyszcza  oraz zachowuje naturalną elastyczność i nawilżenie włosów.

Cena Szamponu to obecnie 24 zł za 300 ml , ja będę polować na promocję i z pewnością wypróbuje jeszcze inny rodzaj. 


9 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy kontaktu z tą firmą

    OdpowiedzUsuń
  2. brzmi ciekawie i fajnie, jak spotkam gdzieś firmę mythos to z przyjemnością przyjrzę się nieco bliżej ich produktom

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wlasnie dzis ogladalam gdzie oni maja sklepy, bo bede w warszawie na sylwestra, wiec chcialabym odwiedzic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz nie wiedziałam że są stacjonarnie dostępne

      Usuń
  4. Ja wolę delikatniejsze szampony, ale mimo wszystko jestem ciekawa jak sprawdziłby się na moich włosach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawił mnie ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesli chodzi o tą markę to mnie kusza ich maski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety jeszcze nie miałam okazji używać :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie !;)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.