2014/01/03

odkrycia kosmetyczne 2013

Hej , dziś zapraszam Was na  krótkie podsumowanie moich  ulubieńców. W 2013 roku, udało mi się poznać całe mnóstwo świetnych kosmetyków, godnych polecenia i ponownego zakupu.  Zapewne to nie przypadek, że wszystkie są naszych rodzimych producentów.

http://sylveco.pl/ MOJE RECENZJE -KLIK 




http://www.fitomed.pl/ MOJE RECENZJE -KLIK

http://sulphur.com.pl/ MOJE RECENZJE - KLIK 



http://www.hean.pl/ RECENZJA POMADKI -KLIK , LAKIERY - KLIK 
http://love-me-green.pl/ MOJE RECENZJE -KLIK 
http://bell.com.pl/ MOJA OPINIA - KLIK 
https://www.bandi.pl/  RECENZJA PEELINGU - KLIK 

  • Sylveco: Lekki Krem nagietkowy , Lekki Krem rokitnikowy , Pomadka ochronna Rokitnikowa , Żel do mycia twarzy Rumiankowy. Kosmetyki Sylveco mogę podsumować tylko w jeden sposób: prawdziwa rewelacja , składy bajeczne a wszystko na polską kieszeń. Koniecznie chce wypróbować pozostałe  czyli Balsamy do ciała , kremy rokitnikowy oraz nagietkowy oraz Żel tymiankowy.
  • Sulphur : Mineralny Szampon zdrojowy , Buskie SPA siarczkowe , Mineralne mydło Siarczkowe , BALS Sulphur Żel . Kosmetyki uzdrowiskowe z całkiem skutecznym działaniem , pomocne w wielu schorzeniach skórnych a także w rehabilitacji .
  • Fitomed: Balsam do ciała Ziołowy , Szampon ziołowy do włosów suchych , Żel pod prysznic Ziołowy , Olej ze słodkich migdałów . Dobre cenowo a przewyższają popularne marki drogeryjne .
  • Hean : Pomadka City Fashion  nr 155, Lakier City Fashion ,Cienie - wkłady do paletki . Zakupy w sklepie internetowym hean to nie lada gratka , kolorówka dorównuje jakością zachodnim  markom za to ceny mają o niebo lepsze . 
  • Love Me Green :  Balsam do ciała Wyszczuplający Zielona Herbata , Krem do rąk Rewitalizujący , Szampon Witalizujący , Olejek do masażu Relaksujący . Udało mi się poznać dzięki współpracy. Najbardziej chyba uwiódł mnie Szampon, po którym  miałam bajeczne włosy a skórę bez żadnych problemów .
  • Bell Hypoallergenic: Tusz do rzęs , Eyeliner w płynie , Eyeliner w kredce. Makijaż dla allergika made in Poland. Zaskakują trwałością oraz nie podrażniają oczu, bardzo łatwe do zmycia .
  • Bandi: Krem z kwasami aha+pha, Bandi Subtleny Peeling enzymatyczny . Te 2 produkty utrzymują w ryzach moją trądzikową cerę. Ceny troszku  wysokie w stosunku do składu, ale grunt, że działają . 
Znacie te produkty ? Napiszcie komentarz, jeżeli których Was zainteresował ?

18 komentarzy:

  1. Sylveco jest u mnie na zakupowej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten żel do mycia twarzy z sylveco (krem też) i będę stosowała od lutego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki z SYLVECO - są na prawdę dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja, tak jak zazwyczaj wspominałam pod recenzjami, z chęcią wypróbowałabym sylveco, love me green i fitomed! Seria bell też kusi, widziałam, że pojawiła się w polskim sklepie... teraz rozważam przyszłościowy zakup między tuszem bell a tuszem eveline celebrity

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post :)
    zapraszam do mnie (post podsumowujący) i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest sporo produktów, które mnie zainteresowały. Na pewno kiedyś przetestuję kilka z nich. Obecnie mam sporo wydatków więc muszę się wstrzymać z zakupem nowych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również lubię tę pomadkę ochronną Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też ostatnio ciekawi marka Fitomed, kupiłam sobie ich tonik do cery tłustej, jeśli się sprawdzi, to chętnie wypróbuję coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię Fitomed:) A z Sylveco mam kilka rzeczy, które czekają w kolejce, więc jestem zaciekawiona jak to będzie u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. z sylweco zaczynam używać żel do twarzy z kwasem salicylowym, z sulbhr lubię leczniczy szampon i borowinę, z fitomedu najbardziej żel do cery suchej,

    OdpowiedzUsuń
  11. ten żel z silveco mnie kusi a fitomed zdecydowanie też lubię

    OdpowiedzUsuń
  12. z sylveco posiadam pomadkę ochronną i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak się cieszę, że do Ciebie zajrzałam : ) zainteresował mnie produkt sylveco. chętnie obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana za produktami z Buska Zdrów stoję murem, miałam przyjemność je testować współpracując z tą firmą oraz podczas pobytu w sanatorium. Specyficznie pachną lecz sa bardzo zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post. Trochę tego jest. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.