2014/02/14

Moje Walentynki czyli dobra alternatywa

Dziś 14 luty! Czy ktoś zapomniał co do za święto do nas zawitało ? Chyba nie . Ja już w sobotę byłam  na obczajce w galerii handlowej, wybór taki że głowa mała. Poszperałam, pooglądałam i wyszłam z niczym .
No bo nie chciałam słodyczy, tego staram się unikać. Poliestrowe komplety bielizny zupełnie do mnie nie przemawiały. Tak samo jak i słodkie pomysłowe bukiety z cukierków, czy  bóg wie  z czego, chemii zapewne w tym było co nie miara . Co ja  więc pocznę z tym dniem, zupełnie zabrakło pomysłów...
Nie umiem chyba  świętować  tak doniosłego dnia ? 




I co się okazało ? Że mam wszystko do tego, by ten dzień był taki jak każdy, bo święto zakochanych mam każdego dnia. Mam cudowną ukochaną osobę, z którą mogę dzielić te dni . 
Tak więc przygotowałam zdrowe śniadanie. Później upiekę  chlebek. A wieczorem pobawię się  z psiakiem i może odświeżę sobie lekturę Zmierzchu. 


Tak mniej więcej będą wyglądać moje Walentynki i jak widać da się je przeżyć bez całego tego szumu: serduszek , koronek itp.
A jutro może wybierzemy się z mężem  do kina , dziś niestety dzień pracujący i każdy ma swoje obowiązki. 

A jak Wy spędzacie ten dzień ?


10 komentarzy:

  1. U mnie walentynki wyglądają tak samo :-) U nas też dzień pracujący ;-) Poza tym trzeba kochać się każdego dnia a nie tylko w ten jeden ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dzisiaj praca nad szablonami i oglądanie skoków :D Dzień jak codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też walentynki nie różnią się praktycznie niczym od zwykłego dnia, jednak w niedzielę mamy walentynkową wycieczkę do Warszawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. A my świętujemy :) Mój chłopak lubi, ja także. W sumie bylismy wczoraj na kolacji, a dzisiaj byłam z koleżanką, która jest singielką, ale Walentynki zaliczam do udanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz ślicznego psiaczka! :) Zmierzch uwielbiam! Wszystkie części książek oraz filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja spędziłam WALENTYNKI w prawdziwie romantycznej atmosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piesiu wymiata :D ja nie świętuje jakoś specjalnie tego dnia, dziś idę tylko z chłopem na jakieś żarcie i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też nie obchodzę walentynek, po za kwiatami, które dostałym to był zwykły dzień.

    OdpowiedzUsuń
  9. A my sobie trochę świętowaliśmy.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.