2014/02/04

podsumowanie miesiąca w foto mix

 Dziś podsumowanie stycznia na zdjęciach , zwyczajowo już będzie coś na talerzu - dla ciekawskich a także
 kilka ujęć z mojego fit podejścia do życia . Zimowe klimaty sprzyjają  siedzeniu w domu więc widoków raczej mało.  

1. Piłeczka relaksacyjna, moje wybawienie.  2. Czarnuszka, ziółko na wszystkie choroby.
3. Moje ukochane Nike. 4. Najlepsza książka miesiąca .

5. Kasza gryczana w bardziej strawnej formie: pierwsza faza przyrządzania i efekt
końcowy - placuszki (na wierzchu ser żółty).
6. śniadanie , tym razem placki z płatków owsianych z serem i powidłem.
7. Spaghetti z indykiem i kaszą gryczaną (bez makaronu).

8. Placków c.d. tym razem z buraków. 9. Kefiry rządziły w styczniu .
10. Zupka z brokułami. 11. W styczniu wypiłam całe litry mleka . to moje ulubione.
12.Zimowe klimaty. 13. Na spacerku.
14. Stylizacja miesiąca . 


5 komentarzy:

  1. placuszki mnie zaintereswowały, chyba też będę musiała pokombinować nad plackami, kasza jest mega! uwielbiam! a to indykowo - kaszowe spaghetti muszę wypróbować u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak tu pysznie u Ciebie :)
    fajna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nike <3 szukam podobnych!;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. apetyczne jedzonko i ładna torebka.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.