2014/02/10

walka o każdy cm, czas START

Witam, dziś przychodzę z aktualizacją długości włosów. Nadszedł ten przełomowy moment, aby przyznać się do błędów i powalczyć od nowa o długość. Chwila słabości a niestety teraz muszę się męczyć z tym czymś co mam na głowie .

Obecnie 19 cm , zapuszczanie czas START !

Trochę własnej motywacji , czyli do tego będę dążyć :


styczeń 2014 

kwiecień 2013 

październik 2012 

grudzień 2011 

Plany pielęgnacyjne na najbliższy miesiąc:

  • Mycie: Sante Szampon  z glinką mineralną, Organix Cosmetix Szampon Omega 3 & Omega 6
  • Odżywki: Biały Jeleń Hipoalergiczna, Seboradin Balsam - kuracja do włosów zmęczonych z prowit.A
  • Farbowanie: Naturalna bezbarwna Henna Khadi
  • Oleje: Kokosowy, z pestek winogron , Oliwa z oliwek
  • Peeling skóry głowy: z soli morskiej zmieszanej z dowolnym szamponem 
  • Lotion z Naftą kosmetyczną Seboradin
  • Płukanki: z octem winnym, sokiem z cytryny , miodem 
  • kuracja od środka codziennie: Liść Oliwnego Gaju, orzechy włoskie kilka sztuk, 2 dowolne owoce lub warzywa , Herbatka z pokrzywy .
Jak więc widzicie mam mega motywacje i zrobiłam solidny plan pielęgnacji , nie pomijając odżywiania od środka czyli zdrowa dieta i witaminki. 
Wiem, że moja obecna fryzura to niestety jedna z najgorszych jakie miałam. Uwierzcie, są typy włosów, które źle się będą układać przy krótkiej długości i moje zdecydowanie to takich należą. Mam włosy falowane, taki typ skrętu jest trudny do opanowania przy tej długości.  Muszę walczyć o każdego loczka,  omijać mocne szampony powodujące puszenie.
 Nie piszcie słów pocieszenia, bo to już się stało. Sama jestem sobie winna i teraz ponoszę konsekwencje, muszę męczyć się z mega nie wygodną fryzurą.  Walczyć o moje włosy na nowo , tak aby latem były zdrowe a fryzura nabrała lepszego  i przede wszystkim wygodniejszego kształtu.
Będę się starała dodawać aktualizacje długości co miesiąc, będzie mi tym samym łatwiej dotrzymać słowa danego sobie samej . Trzymajcie kciuki . 

20 komentarzy:

  1. życzę powodzenia i cierpliwości w zapuszczaniu włosów :)
    zaciekawiłaś mnie tym peelingiem skóry głowy, jeszcze nigdy go nie próbowałam i mam ochotę to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cierpliwość będzie potrzebna,
      peeling solny dopiero mam próbować, na pewno napiszę czy się sprawdził

      Usuń
  2. Śliczne włosy. pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To skoro już są ścięte to teraz porządnie o nie zadbaj :) Ja sama powinnam moich sporo ściąć, bo końcówki straszą, ale nie mam serca ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki!:)
    najbardziej podobają mi się te włosy z kwietnia 2013 ;) pięknie wyglądają;)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dasz radę ;-) Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. piękne to były ale kilka miesięcy wstecz, teraz jest brzydko

      Usuń
  7. Po co obcinałaś? Przecież wiadomo, że co długie włosy to długie włosy :) Jeszcze rozumiem, jakbyś miała dwa cienkie włoski na krzyż, a tu były takie fajne włosy! Masakra! Wiem, że moje słowa nie brzmią pocieszająco, ale być może w przyszłości odwiedzie Cię to od takich pomysłów! Ja mam 65cm i już się o nie potykam, ale ani myślę obcinać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem , wiem ! nie potrzebnie obcięłam - ale teraz już za późno ,
      trzeba czekać aż odrosną ,
      mam nadzieję, że szybko to nastąpi

      Usuń
  8. ja tez wlasnie w okolicach weekendu rozpoczne taki cykll notek na temat wlosow ;) ide dof ryzjera i zamierzam sciac tyle ile trzeba wiec bedziemy walczyc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam taki uraz do fryzjerów, że chyba nigdy już nie pójdę ?

      Usuń
  9. nie no o to sie nie martwie ;)) mam zaufana fryzjerke od 6 lat i nie mam zamiaru jej zmieniac za zadne skarby swiata ;)) dlatego sie nie martwie i wiem ze zrobi to co do niej nalezy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całe szczęście, ja niestety nie mam takiej

      Usuń
  10. Myślę, że nie ma tego złego... Sama kurczowo trzymałam się długich włosów, bo ładne i długie. Ale jak ścięłam i w końcu pozbyłam się wszystkich rozdwojonych końcówek i większości przesuszonych włosów to od razu mi jakoś lepiej.
    To fakt, malowane włosy są ciężkie do ogarnięcia przy takiej długości, bo wymagają więcej zachodu niż ten sam typ włosa przy dłuższej fryzurze. No cóż, powodzenia w zapuszczaniu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie przy Twoich włosach chyba najlepsza jest taka długośc, jak miałaś. Ale nie martw się, włosy przecież odrosną! Będą zdrowsze :). Powodzenia w zapuszczaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też walczę i życzę Tobie powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, mam nadzieję że za pół roku moje włosy już będą ładne

      Usuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.