2014/03/19

wiosenna, niekosmetyczna wish lista

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, tymczasem pogoda trochę się popsuła. Dziś pokaże Wam moją pierwszą listę marzeń, planów lub zakupów na  wiosenne dni. Tym razem nie kosmetycznie, w końcu nie tylko kosmetykami człowiek żyje. Lista jak na razie skromna, z czasem  się powiększy więc i pewnie zrobię następną. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam robić takie wish listy . Od razu czuje, że jestem bliższa jej spełnienia.

Buty to jest miłość chyba każdej kobiety, przydadzą się 2 pary, sportowe i coś do spódnicy. Nie wiem tylko jak wyjdzie z tymi balerinami? większość mi spada i być może jednak zdecyduje się na trampki

klik 

Baleriny TAMARIS black - Tamaris 22115
klik 


Poradniki: na mojej liście znalazł się Cesar Millan, ostatnia nadzieja dla mojego niepokornego kundla. Nie mam zupełnie cierpliwości do tresury i nie jestem konsekwentna.  Jak zwykle wina leży po stronie człowieka a nie zwierzęcia. Poza tym  inni domownicy strasznie go rozpieszczają i nie wiem czy moja konsekwencja na coś się przyda.
źródło 

Zdecydowałam się  też zakupić poradniki Jillian,  z którą ćwiczę na youtube już od 2 miesięcy. Genialna osoba, trenerka i psycholog w jednym.  Ciekawi mnie jej podejście do zdrowego odżywiania.
okładka
źródło

Pora też uzupełnić braki w ciuchach, stawiam na biustonosz sportowy i coś wygodnego. Przyda się też parka, ale nie znalazłam jeszcze nic odpowiedniego.

klik 
klik 











Nokia Lumia 720 czarny - 0
klik 
Na końcu listy znalazło się moje marzenie czyli smartfon Nokia Lumia 720. Po nie miłych przygodach z Samsungiem spróbuję jeszcze raz z Lumia . 

14 komentarzy:

  1. A próbowałaś mierzyć mokasyny? Wydaje mi się, że dużo stabliniej trzymają się na stopie.

    OdpowiedzUsuń
  2. mokasyny lepiej tylko że nie wszystkie pasują do spódnic

    OdpowiedzUsuń
  3. Parka też mi się marzy:) Ale jeszcze w żadnym sklepie nie znalazłam takiej co mi się podoba, za to często widzę ładne u innych dziewczyn:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też ciężko znaleźć coś sensownego w sklepach

      Usuń
  4. moja koleżanka ma tą lumię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam balerinki uwielbiam :) Biustonosz bardzo fajny. Bardzo lubię te sportowe, bo są naprawdę wygodne. Lumię miałam, ale nie byłam zadowolona. Szybko zmieniłam niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z telefonem to sprawa indywidualna i tak naprawdę nie wiadomo na jaki egzemplarz się trafi

      Usuń
  6. Cesara Millana bardzo lubię oglądać, przemawiają do mnie jego metody :). Buty przydałyby się i mi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie również przydałyby się jakieś fajne balerinki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja szukam jakiś czarnych balerinek.. Jak na razie kupiłam taki na prawdę ciemny granat, ale moje wymarzone to czarne na małej platformie :P Przydałby mi się także sportowy stanik, bo mój biust za bardzo skaczę na siłowni :P:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi niestety większość balerin spada i chyba mogę tylko o nich marzyć a nie w nich chodzić

      Usuń
  9. ja też szukam czarnych balerinek, ale ciężko mi znaleźć takie, które by mi w 100% pasowały :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się , mam dokładnie tak samo, co gorsza muszę kupować przez internet

      Usuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.