2014/04/06

kwiecień, mix foto cz.1

 Hej. Ostatnio nie miałam na nic ochoty, zaniedbałam bloga, ćwiczenia i nawet z dietą byłam na bakier. Wpadło trochę czekolad, o kila z dużo. Całe szczęście waga stoi w miejscu. Wiosna pięknie rozkwita i pozornie powinnam się cieszyć życiem a tu jakieś wiosenne przesilenie mnie dopadło. Dopiero dziś, gdy wyszło słońce wyruszyłam na spacer porobić trochę zdjęć. Dodałam te zrobione pod koniec marca i taki oto mix wyszedł. Kto lubi mixy  - zapraszam !

Wiosna:
rozrywki i przekąski , nowy balsam do ust Bielenda

 dobra, no to szukamy tej wiosny, nieśmiało się pojawia:
zwierzyniec: psiunio, w końcu cieszy się ze spaceru,
 przybył też  nowy lokator, strasznie ciężko mu zrobić foto -  ale to jest chomik 


11 komentarzy:

  1. na sam widok grejpfruta wykrzywia mi twarz :P nie przepadam za tym owocem, jest dla mnie kwaśny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ja też zazwyczaj nie przepadam za nim a czasem mnie najdzie ochota , zależy jaki się trafi, czasem są naprawdę słodkie egzemplarze grejpfruta

      Usuń
  2. świetny mix, jakie słodziaki!

    ps.
    Bardzo proszę o pomoc. Jeżeli nie było by to dla Ciebie problemem to wystarczy, że wejdziesz w tą notkę: http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/2014/04/sheinside.html i poklikasz w podane w niej linki. Staram się o współpracę. Z góry dziękuję. Jeżeli też chcesz, abym Ci w czymś pomogła to napisz w komentarzu. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ritterka.... uwielbiam, kupuję najczęściej z rodzynkami, ale w moim punkcie zaopatrywania się w niemieckie specjały nie widziałem tej z marcepanem, szkoda bo zeżarłabym w mgnieniu oka :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jest genialny sklep gdzie mogę kupić takie specjały, ale te niemieckie czekolady to mają super skład , do naszych polskich czekolad to już walą te syrop glukozowo-fruktozowy i inne E świństwa , tłuszcz roślinny i bóg wie co jeszcze

      Usuń
  4. u mnie dopiero zaczęły kwitnąć drzewa, bardzo późno

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zawsze się cieszę jak się objem kilka dni z rzędu, a waga stoi w miejscu... Czuję się jakbym dostała drugą szansę :D
    Powodzenia Basiu :* Damy radę :) Także czytam Women's health! :) Ale angielską wersję, bo tutaj polskiej nie ma :-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo, ciało dobrze karmione dłuższy czas już się tak szybko nie buntuje

      Usuń
  6. Fajne zdjęcia :) Piesek i chomiś cudne! :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.