2014/04/30

nie kosmetyczna wish lista maj - czerwiec

Witam , dziś z racji 1-majowego lenistwa nie mam konkretnego wpisu, ale za to podzielę się moją listą marzeń nie kosmetycznych. Co planuje kupić na przełomie maj-czerwiec?  Rzeczy już typowo-letnie i wakacyjne. Jeśli chodzi o zawartość mojej szafy to obecnie jest raczej minimalistyczna i taki stan jak najbardziej mi odpowiada. Poczułam ulgę po pozbyciu się wielu nie zbyt ładnych rzeczy i nie mam zamiaru już tak zagracać szafy jak kiedyś.  
Zajrzyjcie do mojej listy marzeń , a może i Wam coś się spodoba, w razie czego podałam pod każdym zdjęciem źródło :

Sklep internetowy C&A | Kapelusz, kolor:  beżowy / brązowy | Dobra jakość w niskiej cenie
C&A

F&F
Rieker 



lubię takie listonoszki a na lato przydała by się bardziej kolorowa torebka,
kapelusz jest absolutnych must have, gdyż bardzo dużo jeżdżę rowerem i przesuszenie już dało się we znaki moim włosom 
wygodne sandały to mus, buty kupuje rzadko, za to stawiam na jakość


na lato upatrzyłam już sobie kolorową bieliznę oraz kostium w neonowym kolorze z F&F
F&F

F&F


F&F
F&F



ostatnim punktem wish listy są klapki japonki, piszcie co chcecie, jak sobie nie wyobrażam innego obuwia na wakacje 
Marco Tozzi 



I to na razie tyle z mojej skromnej listy, będę szczęśliwa gdy uda się ją zrealizować, choć różnie to bywa z tymi wish listami, czasem kupuje z listy a czasem wpadnie w oko coś zupełnie innego.

Dajcie znać czy coś się Wam spodobało ? 


11 komentarzy:

  1. Śliczne rzeczy i powodzenia w realizacji listy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bielizna cudna, wpadła mi w oko od razu :) Powodzenia w kompletowaniu swojej wiosenno-letniej listy marzeń :) Fajnie spełniać swoje małe zachcianki i sprawiać sobie przyjemności:) Ja też często spisuję sobie moje wishlisty, bo kiedy idę do sklepów to zupełnie zapominam czego tak właściwie potrzebowałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, mam tak samo a to niestety nie końca jest dobre, później okazuje się , że kupiłam coś co zupełnie nie pasuje do moich rzeczy w szafie

      Usuń
  3. fajne letnie nowości, ja nie planuję na razie zakupów bardziej 'ubraniowych' - też uprawiam minimalim w tej kwestii i bardzo dobrze się z nim czuję :) jedynie przydałaby mi się nowa toerbka, ale rozglądam się już 2-3 miesiące, i nic mi w oko nie wpadło :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Urzekły mnie japonki - rewelacja !

    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. trzeba przejsć do tesco po strój, bo cudownyyy jest!

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.