2014/05/26

Instagram: wciąga coraz bardziej

Hej! Znów mnie nie było na blogu kilka dni. Musicie wybaczyć, pogoda nie pozwala na siedzenie w domu, a i mój kręgosłup tego  nie lubi, ile więc mogę nie siedzę w domu, co za tym idzie mam zaległości na moim laptopie. Całe szczęście moja Nokia Lumia zawsze jest ze mną więc mogę Was śledzić, na blogach a także na Instagramie. Tak jest ! Ta aplikacja mnie nieźle wciągnęła, robię więc fotki o wiele częściej. Zapraszam na kolejny przegląd Instagram: druga połowa maja :


1. Kanapeczki. 2. Chlebek bezglutenowy z Rossmann , w tym tygodniu na promocji za 7,99.
3. Jedzonko,  ryż , brokuł, pomidorki . 4. Pizza na cieście bezglutenowy. 5. Sezon otwarty. 
 6. znów jakieś kanapki. 7 Szczypiorek sobie zakwitł . 8. Szarlotka w przygotowaniu.

9. coś było smacznego . 10. Torba piknikowa z biedry, na przecenie za dziesiątkę.
11. Zachód słońca. 12. Klapeczki made in CCC. 13. wgląd do koszyczka z kolorówką.
14. Skarb miał być na foto. 15. Nike. 16. Zakupy z Hebe. 

17. Jeziorko. 18. Codzienna trasa . 19. Spacer w upale. 20. Kalina.
21. letni strój dnia. 22. Ulubiony błyszczyk. 23. Kawka z ksylitolem. 24. Kapelusz z Tesco.





12 komentarzy:

  1. ja tam instagrama nie mam i nie zamierzam nawet mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I mnie wciągnął!
    Śledzę Cię i zapraszam do mnie http://instagram.com/aktualna

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam instagrama, niestety mam ograniczony dostęp do niego

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie miksy, wtedy można zobaczyć codzienne życie danej osoby. Masz cudownego psiaka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak Basiu, często się podglądam na Insta więc jestem na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. same pyszności królują na stole! widzę, że z pogody też korzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny mix, ja nie mam jeszcze instagrama, drogi ten chlebek, nawet w promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, niestety drogi a poza promocją to 10 zł.

      Usuń
  8. Rewelacyjny MIX - widzę u Ciebie mnóstwo smakołyków :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.