2014/05/05

włosy- aktualizacja majowa

4 maj 2014 
Hej, dziś przychodzę z radosnym postem, z aktualizacją długości i stanu moich włosów na dzień obecny. 
Nawet sobie nie wyobrażacie jak się cieszę, że moje włosy wyglądają tak ładnie, mąż  wczoraj zrobił zdjęcia i sama byłam zaskoczona, że moja fryzura nabrała jakiś konkretnych kształtów. Pielęgnację ograniczyłam do minimum i skupiam  się, aby skóra głowy była zdrowa i tu prym wiodą Szampony Sylveco. Raz w tygodniu staram się zrobić olejowanie, np. Alterrą lub kokosem.  Odżywki ograniczyłam, ponieważ wywoływały łupież i swędzenie.  Jak na razie nie planuje większych  kosmetycznych eksperymentów. 
 Po obcięciu w lutym, niestety nie było tak kolorowo. Tak to jest, że człowiek uczy się na błędach , jakże utarty ale sprawdzony frazes... No ale koniec biadolenia, teraz jest dobrze i dla  przypomnienia i ostrzeżenia zamieszczam zdjęcia - tak było wcześniej , luty i kwiecień 2014. 

 

Jeśli macie piękne, długie i zdrowe włosy, nie obcinajcie ich i nie myślcie, że są niewygodne czy nudne. Długie włosy to dar od matki natury, trzeba się cieszyć tym co się ma !  Wszystkie farby, pasemka , czy awangardowe fryzury - znudzą się szybko a długie, zdrowe, zadbane włosy są na topie zawsze !
Inna sprawa, że nie każdy typ włosa, skrętu będzie dobrze wyglądał w danej długości, moje włosy są właśnie tego typu, że dobrze prezentują się tylko gdy są długie, fale mają miejsce aby swobodnie się kręcić, gdy są krótkie skręt znika i pozostają sterczące kołki.  Tak więc zapuszczam nadal . Jak dobrze pójdzie w wakacje już będą do łopatek.

16 komentarzy:

  1. bardzo szybko Ci rosną włosy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje włosy wyglądają całkiem nieźle! Też zawsze żałuje po podcięciu końcówek... czyli dobrych 10 cm raz na pół roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w porównaniu z tym co było wcześniej, na pewno wyglądają o niebo lepiej

      Usuń
  3. Bardzo ładny skręt. Chciałabym mieć taki. Moje włosy nie mogą się zdecydować czy chcą być proste czy falowane. Powodzenia w zapuszczaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko zależy od pielęgnacji o odpowiedniego strzyżenia

      Usuń
  4. Bardzo ładny skręt :) Bardzo szybko włosy Ci rosną, zazdroszczę :) Moje są w tej kwestii bardzo powolne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale szybko rosną Ci te włoski... tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow 3 miesiące i tak urosły ? :D jesz jakieś suplementy :P ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie, tylko zdrowa dieta.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.