2014/06/28

Krótko i na temat: Jak się sprawdził tonik Sylveco hibiskusowy ?




Opis producenta:
Hypoalergiczny, delikatny tonik do twarzy, z ekstraktami hibiskusa i aloesu o działaniu ochronnym, rewitalizującym i wzmacniającym, przeznaczony do każdego rodzaju cery. Dzięki dużej zawartości składników nawilżających, skutecznie zabezpiecza skórę przed utratą wilgoci, zapewniając jej odpowiedni poziom nawodnienia. Tonik o lekkiej żelowej formule odświeża i zmiękcza, łagodzi podrażnienia. Uzupełnia demakijaż, może być stosowany wielokrotnie w ciągu dnia na twarz, szyję i dekolt. Pozostawia skórę wyraźnie czystą i promienną, przygotowując ją do dalszych etapów pielęgnacji. Przebadany dermatologicznie.

Skład:
Woda, Ekstrakt z hibiskusa, Gliceryna, Ksylitol, Panthenol, Ekstrakt z aloesu, Glukozyd kokosowy, Alkohol benzylowy, Guma ksantanowa, Kwas dehydrooctowy


Konsystencja, zapach, wydajność:

Tonik o nie typowej, żelowej konsystencji, łatwa aplikacja na wacik, nic się nie rozlewa.  Butelka ma wygodne zamykanie, jest szczelna. Zapach jest oczywiście ziołowo-hibiskusowy i  na twarzy nie utrzymuje się prawie wcale. Tonik mam coś ponad miesiąc i powoli dobiega końca. Wydajność jest całkiem znośna, z uwagi, że stosowałam go często, zazwyczaj do odświeżenia cery w ciągu dnia.


Jak się sprawdził?
Bardzo lubię kosmetyki Sylveco, ze względu na naturalne składy oraz znośne ceny. Taki duet gwarantuje, że sięgam po nie często i zazwyczaj  jestem zadowolona z działania. Wszystko zależy od doboru produktu do typu cery. Tonik Sylveco może sprawdzić się do wielu typów cery,  dobrze spełnia swoje zdanie. Odświeża cerę, łagodzi podrażnienia, leciutko nawilża.  Wprawdzie nie zastąpi kremu, ale ok, może być.
Mi służył zazwyczaj do odświeżenia cery podczas cieplejszych dni a także do szybkiego demakijażu. Muszę przyznać, że sprawdził się w tej roli znakomicie i nawet usuwał mój tusz z Anne Marie Borlind. Nie wiem jak będzie w przypadku  tuszy drogeryjnych? Tonik nie zapycha, nie szkodzi cerze tłustej a wrażliwe miejsca łagodzi.
Naprawdę godzien polecenia . Naturalny tonik w takiej cenie , aż żal nie spróbować ! Teraz będę polować na ich płyn micelarny i mam nadzieję, że również się nie zawiodę.


11 komentarzy:

  1. chętnie bym sięgnęła po ten tonik! i przy okazji płyn micelarny również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To kolejny kosmetyk Sylveco, na ktory mam ochote

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tego toniku, ja kupuje drogeryjne kosmetyki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pierwsze starcie z tą firma mam teraz dzięki temu, że było Shinyboxie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie ten tonik to taki średniak, do którego już nie wrócę. Teraz poluję na ich płyn micelarny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ale kusisz :) Te kosmetyki Sylveco na prawdę wyglądają zachęcająco i mam zamiar wypróbować coś do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylveco...aj mam ochotę na ich produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze wypróbować taki produkt w upalne dni ;)) .

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.