2014/06/25

Nowość: Olej arganowy z Manufaktury Aptecznej, cudo w pielęgnacji włosów, ciała i twarzy

W ubiegłym  tygodniu dostałam cudowną przesyłkę od Manufaktury Aptecznej z Olejkiem arganowym  100 %  z Maroka. Olej ten był na liście moich marzeń kosmetycznych od jakiegoś czasu i bardzo mnie ucieszyła  możliwość  przetestowania. 



Kilka informacji na temat dystrybutora olejku:

Manufaktura apteczna


to wynik poszukiwań alternatywy dla masowo produkowanych kosmetyków(...)
W oparciu o  sprawdzone receptury, najwyższą jakość surowców, 90-cio letnie doświadczenie w wytwarzaniu leków recepturowych i kosmetyków dostarczamy Państwu produkty najwyższej jakości! Każdy Nasz kosmetyk jest produktem przebadanym, zarejestrowanym, legalnym, a przede wszystkim bezpiecznym i o najwyższych właściwościach użytkowych. Dalecy jesteśmy od unifikacji, co zazwyczaj przekłada się na obniżenie jakości, a niestety staje się zjawiskiem powszechnym na rynku kosmetyków.
Nasze kosmetyki zawsze poddajemy badaniom przez niezależne laboratoria tak by być pewnym przelania Naszych deklaracji z papieru na finalny produkt!


O Olejku arganowym:

Olejek arganowy otrzymywany z drzewa arganowego naturalnie rosnącego w Maroko charakteryzuje się wysoką zawartością kwasu linolowego i oleinowego, bogaty jest w polifenole, tokoferole (przeciwutleniacze), dodatkowo zawiera sterole, karotenoidy, ksantofile i skwalen.
Olejek jest przeznaczony szczególnie do pielęgnacji delikatnej i suchej skóry, chroni skórę przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych oraz przed jej nadmiernym wysuszeniem.
Olejek arganowy hamuje procesy starzenia, redukuje zmarszczki, nawilża, rewitalizuje i poprawia elastyczność skóry, przez co skóra nabiera wyraźnie młodszego wyglądu.
Polecany kobietom z problemami skórnymi związanymi z menopauzą.
Zalecany przy leczeniu ran, łuszczycy, wyprysków skórnych (skaz po trądziku i ospie), ułatwia gojenie blizn i stanów zapalnych skóry.
Wspomaga pielęgnację cery trądzikowej i ogranicza ilość sebum, zmniejsza tym samym tendencję skóry do przetłuszczania.
Nadaje włosom naturalny połysk, wytrzymałość, jedwabistość i miękkość, przywraca naturalny stan kruchym i łamliwym paznokciom.





Dlaczego jest taki wyjątkowy?

100% naturalny, surowy, bez dodatków zapachowych, konserwujących i barwników. Olej nierafinowany, organiczny (z wszystkimi certyfikatami!), pierwsze tłoczenie na zimno! (...) bez domieszek tańszego, lecz bardziej zanieczyszczonego, mniej trwałego i drażniącego skórę oleju arganowego do celów spożywczych.
(...)Nasz olej nie pachnie intensywnie orzeszkami jak przystało na oryginalny 100% olej kosmetyczny – posiada tylko delikatnie wyczuwalną nutę zapachową orzeszków. W przypadku olejów kosmetycznych z domieszką oleju spożywczego rozwinięty jest pełen zapach orzeszków (przez wiele osób określany jako nieprzyjemny), a sam olej ma ciemniejszą barwę z racji zbędnych zanieczyszczeń! Kupując taniej nie zawsze zaoszczędzisz – tylko olej kosmetyczny jest bardzo wydajny, dodatkowo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy.
Olej w trakcie oczyszczania niefiltrowany mechanicznie, sączony tylko przez papier w celu oddzielenia stałych zanieczyszczeń!
Najlepsza jakość surowca i opakowania potwierdzona badaniami przeprowadzonymi przez renomowane laboratorium. W celu weryfikacji Naszych deklaracji produkt został przebadany przez niezależne laboratorium (...)
produkt LEGALNY i ZAREJESTROWANY jako KOSMETYK - numer GTIN: 05903111098001; wpisany doFarmaceutycznej Bazy Danych BAZYL - numer 188542; sprawdź czy inne produkty sprzedawane w internecie jako olej arganowy posiadają rejestrację jako kosmetyk! (...)
Szklana, ciemna butelka zapobiegającą rozkładowi substancji czynnych pod wpływem światła zapewniającą obojętność chemiczną opakowania względem oleju, tym samym gwarantująca trwałość olejku przez cały okres przydatności do użycia jak i po pierwszym jego otwarciu.
Zaplombowany korek – gwarancja nienaruszalności zawartości. (...)
Aktualne certyfikaty ECOCERT, USDA Organic i EU Organic farming potwierdzające jakość z najwyższej półki!



Proces rozlewania do opakowań odbywa się metodą podciśnieniową w warunkach takich jak produkcja leków recepturowych, co przekłada się na wzorcową czystość!


Na razie zostawiam Was z tymi informacjami. Olejek poddaje już intensywnym testom na włosach, twarzy oraz paznokciach. Jego działanie przechodzi moje najśmielsze oczekiwania, jednak  ostateczną ocenę napiszę dopiero za  3- 4 tygodnie .


Manufaktura Apteczna
www.manufaktura-apteczna.pl



11 komentarzy:

  1. olej arganowy bardzo dobrze wpływa na moje włosy, może skuszę się kiedyś na taki porządnej jakości olej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam go, ale mam nadzieję że u Ciebie sie super sprawdzi :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój olej numer jeden jesli chodzi o pielęgnacje włosów i twarzy i paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja miałam małą buteleczkę oleju arganowego, stosowałam go zimą jako serum na twarz nie zdążyłam dobrze przetestować go na swoich włosach

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje jedyne zastosowanie dla niego - zniszczone końcówki włosów....

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie olejowałam włosów olejem arganowym, ale maski i odżywki z tym olejem bardzo dobrze na nie wpływają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie stosuję olejowania na całych włosach, ewentualnie na końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam z niecierpliwością na bardziej dokładne info odnośnie działania tego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa twojej opinii, gdyż nigdy nie miałam okazji zaprzyjaźnić moje włosy z olejem arganowym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam go i bardzo lubię. Zdecydowanie mój ulubieniec jeśli chodzi o olej arganowy ;)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.