2014/06/17

nowości: współprace + próbki

Ostatnio przybyło  mi trochę nowości do testowania.  Zapraszam do krótkiego przeglądu:





Lichtena Norma-Acn, dermokosmetyki przeciwtrądzikowe:
 Płyn do mycia skóry trądzikowej: Bardzo delikatny żel do mycia, bez sls-u i parabenów. Raczej nie nadaje się do demakijażu, jest bardzo łagodny, będzie mi służył do porannego oczyszczenia cery.
Oczyszcza z nadmiaru sebum bez wysuszania i z zachowaniem równowagi hydrolipidowej skóry, dzięki specjalnemu systemowi bardzo łagodnych środków powierzchniowo czynnych otrzymanych z lukrecji, mającej działanie nawilżające.
Opatentowany składnik AR-GB11® mający działanie łagodzące, pomaga widocznie zredukować zaczerwienienia, a innowacyjny produkt Octaderm* – patent firmy Giuliani – pobudza regenerację komórek przywracając skórze zdrowszy i gładszy wygląd.


Pianka Dermokosmetyczna: Cały czas walczę z nawrotami trądziku, podejrzewam o to nabiał , gdy tylko wracam do serów i kefirów, mam wysyp na brodzie, a z drugiej strony tak mi brakuje tych produktów. Może kosmetyki coś zaradzą.  Zobaczymy jak sprawdzi się ta pianka? Z tego co widzę nadaje się do stosowania na dzień, zawiera filtr SPF 15, trochę niski -  na pewno nie na plaże ale na krótkie spacery może być.  Bardzo ciekawa forma pianki- musu, lekka, szybko wchłaniająca się. Na efekty trzeba  będzie poczekać 4 tygodnie.
 Zawiera OCTADERM® Oczyszcza z nadmiaru sebum, redukuje niedoskonałości skóry i ogranicza ich powstawanie. 


Próbeczki: beeyes.pl otrzymałam po zarejestrowaniu się na stronie. Wystarczy podać swój adres aby w kilka dni otrzymać przesyłkę. Są tą próbki, jak nazwa wskazuje, służą tylko do zapoznania się z reakcją skóry na kosmetyk. W tym przypadku  zawierają produkty pszczele m.in. jad, warto sprawdzić jak skóra na niego zareaguje. O tych kosmetykach pisała Żaneta na cytruska87.blogspot.com/.

 Dostałam takie 3 próbki: Maseczka do twarzy, Krem pod oczy i Serum,
 starczą na kilka razy, jak na razie zaobserwowałam pozytywne reakcje, nie ma coś się obawiać tego jadu . Skusiłabym się nawet na pełnowymiarowe opakowania, ale jak na razie cena jest poza moim zasięgiem. Nie twierdzę, że są za drogie, po prostu dla mnie za drogie na chwilę obecną, a w przyszłości kto wie?



 Przesyłka od Darii i Justyny z clochee.com . Próbki dostałam  pięknie zapakowane w torebeczkę.
 Po 3 szt z każdego:
Serum silnie nawilżające. Krem nawilżająco-ujędrniający. Lekki Balsam nawilżający. Wygładzający olejek do demakijażu.
Nie jest to żadna współpraca, próbki pokazuje dobrowolnie ponieważ sama idea Clochee bardzo  mi się spodobała.  Zresztą poczytajce sami :  Misja Clochee.



Współpraca z CosmoSpa:
Savon Noir D'Maroc . Czarne mydło na bazie czarnych oliwek i oleju oliwnego.
Produkt tradycyjnej receptury. PEELINGUJE, INTENSYWNIE OCZYSZCZA, WYGŁADZA, ODŻYWIA.  Do peelingu enzymatycznego twarzy i ciała.
Otrzymałam 100 gramowe opakowanie. Mam zamiar wypróbować na twarzy, trochę się obawiam działania, czytałam różne skrajne opinie. Na pewno przyda się też oczyszczanie na ciele, ostatnio bardzo zaniedbałam peelingi. 
Zawarte w mydle naturalne składniki czynne trawią martwy naskórek, oczyszczają skórę z toksyn i zanieczyszczeń.  Ciekawe czy strawią moje niedoskonałości ?
Dzięki czemu skóra staje się wygładzona, wolna od toksyn, zanieczyszczeń i martwych komórek.
Dodatkowo wysoka zawartość witaminy E w oliwkach intensywnie odżywia skórę i działa przeciwzmarszczkowo. Tu akurat nie liczę na to a moje zmarszczki i tak są znikome.
Nie podrażnia bardzo wrażliwej, nawet naczynkowej i alergicznej skóry. Aż mnie zżera ciekawość , chyba dziś spróbuje?

Naturalne Masło Shea Nierafinowane.   100 g.
Dzikie Afrykańskie masło to cenny dar natury. Jest niezwykle bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe, są one kluczowym składnikiem przy odmładzaniu i nawilżaniu skóry.
Masło Shea dostarcza również wszystkich najważniejszych witamin A, E i F potrzebnych, aby skóra wyglądała młodo i gładko, a co najważniejsze, zdrowo.
Masło shea kiedyś miałam, innej marki i byłam zadowolona więc tu akurat wiem czego się spodziewać.


Maska do twarzy na bazie naturalnego kolagenu i alg morskich.
CRYSTAL COLLAGEN FACIAL MASK
Maska przeznaczona dla skóry po 35 roku życia, potrzebującej wzmocnienia struktur skóry, zatrzymania procesów starzenia. Dla cery pozbawionej blasku, odżywienia i nawilżenia.(...)
przedłuża młodość skóry. Zawarty w niej kolagen działa regenerująco i odmłądzająco, przywraca świeżość, gładkość i sprężystość skóry.  Chroni przed agresywnym działaniem środowiska zewnętrznego oraz przed szybkim starzeniem się skóry, zaś istniejące zmarszczki strukturalne oraz mimiczne wypełnia dzięki czemu stają się mniej widoczne. Dodatkowo kwas hialuronowy zabezpiecza przed nadmierną utratą wody oraz nadaje skórze aksamitny dotyk.
To dla mnie nowość, pierwszy raz mam maskę w takiej formie gotowego płatu.


Glinka różowa. 100 g.
Maseczka z glinki różowej ma łagodzić podrażnienia, poprawiać kondycję i  nadać cerze blasku, uszczelniać naczynia krwionośne, oczyszczać , odżywiać i zmiękczać. Ostatnio bardzo polubiłam glinki więc z przyjemnością poddam się takim zabiegom. Glinka rekomendowana także do ciała w formie okładu oraz do kąpieli.


Czekam na komentarze, co Wam się spodobało?  Jaką recenzje mam napisać najszybciej?



21 komentarzy:

  1. Gratuluję fajnych przesyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, że o mnie wspomniałaś, szybko doszły te próbki i cieszę się, że sama będziesz mogła je wypróbować, mam nadzieję, że okaże się, że nie masz alergii na pszczeli jad. Gratuluję przesyłek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę bardzo, bardzo lubię Twój blog

      Usuń
  3. wow.,... super, dużo tego... ja mam ogromne zaległości w recenzjach kosmetycznych.... muszę zacząć przygotowywać je systematyczie tak jak kiedyś.... czekam na Twoje recenzje z dzisiejszego posta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety to zabiera trochę czasu i trzeba mieć wenę ;)

      Usuń
  4. Próbki BeeYes też dostałam :) Gratuluję przesyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne produkty, muszę w końcu wypróbować różową glinkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czarne mydła, oby i Ciebie nie zawiodło :) Masła Shea zazdroszczę, od dawna mi się marzy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki z LICHTENY i COSMO SPA sama testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe produkty! chętnie bym wypróbowała te produkty z jadem pszczelim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie zawsze wysypuje na brodzie przed okresem, koszmar :/. Próbki z BeeYes fajnie zapakowane :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najgorsze to przyczyna jest nie znana tak naprawdę

      Usuń
  10. Bardzo fajne nowości! Miłego testowania:) Ciekawią mnie te dermokosmetyki przeciwtrądzikowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje :) jest co testowac :))
    u mnie już ostatnie dni urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.