2014/06/24

podsumowanie czerwcowej pielęgnacji twarzy


Witam, dziś postanowiłam zrobić małe podsumowanie na blogu o tym co obecnie używam do pielęgnacji twarzy. Kiedy to wszystko razem zebrałam aż mnie zatkało, ile ja tego używam!  Ale przyznam, że pielęgnacja przynosi efekty, bo ze stanu cery jestem coraz bardziej zadowolona.  Oby tylko nie zapeszyć, tfu. Udało się nawet opanować wysyp krostek na brodzie po powrocie do nabiału, czyli jednak to nie była przyczyna. Teraz znów stosuje kurację oczyszczającą od wewnątrz i cały czas mam nadzieję, że  z moją cerą będzie coraz lepiej. 

Zainteresowanych zapraszam poniżej:





Oczyszczanie, demakijaż:
 Sylveco: Rumiankowy Żel do mycia twarzy (recenzja)
Hibiskusowy tonik (o toniku)
Arnikowe Mleczko Oczyszczające (recenzja)


Nawilżanie i walka z problemami:
 Absolute Organic, Organiczny nawilżający krem na dzień (pierwsze wrażenia)
 Lichtena Norma ACN (pierwsze wrażenia)


Maseczki:
 Glinka biała Fitomed  (recenzja)
 Peeling K+K Fitomed (recenzja)


Luvos Maseczka łagodnie peelingująca z olejkiem z pestek brzoskwini
Dermomask Anti Aging, redukcja przebarwień 30 +  (pierwsze wrażenia)


Ochrona przeciwsłoneczna:
Aubrey Organics, Bezzapachowe mleczko ochronne do twarzy SPF 15 (pierwsze wrażenia)
Dermedic, Sunbrella Krem ochronny, skóra tłusta i mieszana  (pierwsze wrażenia)


Do zadań specjalnych:
AnneMarie Borlind, Dwufazowy koncentrat rewitalizujący (recenzja)
Uoga Uoga, tonik oczyszczający Wild Weed  (recenzja)


Kremy pod oczy:
Green People, Ujędrniający żel pod oczy (recenzja)
Sylveco, próbka kremu pod oczy.


Nie będę pisać co i jak, dodałam linki po bliższe informacje o tych kosmetykach. Tam gdzie nie ma recenzji pojawią się one na dniach, gdyż intensywnie wykańczam niektóre produkty i pora napisać o nich coś więcej.

Napiszcie koniecznie czy znacie te kosmetyki i jak się u Was sprawdziły?


9 komentarzy:

  1. Właśnie nabyłam produkty silveco, czeka mnie testowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam z fitomed tą maske i kremik ale 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tylko maseczkę K+K z Fitomedu i jestem z niej zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej to slveco chodzi za mną i chodzi i chyba sobie kupie

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kosmetyki Sylveco strasznie mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. markę sylveco i fitomed bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych wszystkim produktów regularnie stosuję jedynie krem z SPF z Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kilka kosmetyków chętnie bym sama wypróbowała :) może mi się uda coś zdobyć z polecanych przez Ciebie, myślę, że mogłyby mi podpasować.
    PS. Wcale tego nie ma aż tak dużo, wbrew pozorom! :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.