2014/06/08

włosy w czerwcu... żyją własnym życiem, aktualizacja długości

Tak w skrócie mogłabym określić aktualny stan moim włosów.
Włosy to moja duma, broń kobieca. Niestety w lutym pozbyłam się sporej części mojej broni i teraz walczę o długość, z miesiąca na miesiąc. Ale nie ma tego złego...
8 czerwiec 2014
Z każdym  kolejnym miesiącem jest lepiej. W czerwcu zaobserwowałam znaczną poprawę gęstości. Przed skróceniem włosów  w lutym borykałam się ze sporym wypadaniem i przerzedzeniem objętości. Teraz już nie ma na co narzekać.   Objętość wraca, również na dole fryzury i  nie ma tych  przerw, które były widoczne jeszcze miesiąc temu a spowodowało je nadmierne wycieniowanie. To że włosy są kręcone nie znaczy, że należy je tak mocno cieniować (teraz już to wiem).

porównanie długości z maja 
Trzymam się założeń planu -  zapuszczać ile się da. Jednak świta mi już w głowie myśl o wizycie w salonie fryzjerskim, na razie ją odkładam. Cale szczęście mam już fryzjerkę, której mogę zaufać. Jednak jej rady są takie - zapuszczać jak najwięcej, a  więc jeśli już dojdzie do strzyżenia to będzie ono bardzo minimalistyczne i tylko ma nadać fryzurze ładu i porządku. 

Z czego nie jestem zadowolona obecnie ? Moje włosy żyją jak chcą, sterczą we wszystkie strony, co zresztą widać na zdjęciach. W zależności jak ruszę głową, tak moje włosy idą, inaczej w każdą stronę . Z powodu ciepła bardzo szybko się przesuszają, stają się sianowate i trudno zachować im połysk na dłużej. 
Staram się więc myć je codziennie i nakładać odżywkę po każdym myciu. Wracam też do zabiegu olejowania.  Łupież i swędzenie chyba  są już na stałe wpisane w historię moich włosów, tak samo, jak szybkie przyzwyczajanie się do kosmetyków, dlatego ciężko mi wytrzymać przy tej samej pielęgnacji zbyt długo. O tym co stosuje obecnie napiszę wkrótce w osobnym poście.

Link do mojej poprzedniej aktualizacji, gdzie pokazany jest także stan wyjściowy długości:




19 komentarzy:

  1. Bardzo ladnie teraz wygladaja

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne włosy :) Zyskały na gęstości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, o tak zgadzam się, coraz ich więcej

      Usuń
  3. Ciekawa jestem jak będą wyglądać gdy już je zapuścisz trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny masz skręt :) Chciałabym aby moje włosy tak się kręciły. Powodzenia w pielęgnacji i zapuszczaniu - jedziemy na jednym wózku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają naprawdę fajnie :) Też mam kręcone i cieniowane włosy. Po ostatnim podcięciu postanowiłam, że nie będę ich już tak mocno cieniować. Sądzę, że wtedy będą wyglądały lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też myślę, że cieniowanie zbytnio nie służy kręconym włosom

      Usuń
  6. moje włosy są dłuższe od Twoich bo sporo za łopatki ale kręcą się bardzo podobnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie masz piękną długość

      Usuń
  7. Mamy podobne włosy - moje również tak fajnie się kręcą i falują:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje włosy też żyją swoim życiem :D i też jestem na etapie zapuszczania z megaaa krótkich :D do Twojej długości sporo mi brakuje ale może za rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z krótkich to jeszcze trudniej zapuścić

      Usuń
  9. Też zapuszczam, ale kusi mnie żeby jakoś ściąć. Na szczęście szybko mi rosną.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.