2014/07/14

foto mix tygodnia, lipiec


Tradycyjnie już zapraszam na kolejny foto mix, wprost z obiektywu komórki .

1. Kartka z mojego kalendarza  i przesłanie na ten miesiąc.
2. Moja modelka tym razem zajmuje matę do ćwiczeń.
3. Sukces tygodnia, no i  proszę, takie zaskoczenie.
4. Sezon na malwy w ogródku u mojej mamy.
5. Sezon na borówkę.
6. Sobotni placuszek z owocami, na mące gryczanej.
7. Lody Grycan, podczas upałów pochłonęłam sporo.
8. Wygrana na blogu zrobcosdlasiebie.blogspot.com, płytka z ćwiczeniami.


12 komentarzy:

  1. Fajny ten kalendarz, musze sobie taki kupić :) Fajny piesio!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój piesek jest jak mój, kochany

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ mi narobiłaś smaka na lody z GRYCANA - mam ochotę na duży puchar lodowy z bitą śmietaną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lody Grycan naprawdę poleca, , chyba najlepsze w tej cenie

      Usuń
  4. paulo coelho < 3 kocham ten kalendarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się takie mixy :) Chyba muszę wprowadzić coś takiego na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sezon na borówkę - o tak! U mnie też! :-)

    Uroczy psiak!

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.