2014/07/07

letnie zakupy


Hej , dziś odskocznia od tematów kosmetycznych i luźny post z racji niedzieli . Pokaże moje już letnie zakupy poczynione w ciągu minionego miesiąca. Jak na razie z wyprzedaży nie korzystam, nic mi się nie podoba w sklepach, zahaczam za to często o sh . Poczyniłam też zakupy przez internet oraz w małym sklepie z bielizną...


Buty są chyba najważniejsze. Z małymi wyjątkami nie korzystam z zakupów w sieciówkach. Buty Rieker kupuje przez internet, to porządna niemiecka marka dla wrażliwych stóp.  W większości odszyte ręcznie, produkowane z naturalnych skór lub ekologicznych (ale nie takich śmierdzących tanich chińskich). Te buty wyróżnia także to,  że same dopasowują się do stóp, są bardzo miękkie, przewiewne. Mogę w nich chodzić cały dzień bez bólu kolan, stóp i kręgosłupa.  Obydwa modele udało mi się upolować w wyjątkowo korzystnych cenach. 

Zakupy z sh, nic wyróżniającego. Takie codzienne ciuszki na lato, koszulki i spodnie, bo w tym chodzę najczęściej. Dżinsy są z C&A  i udało się kupić idealne na długość, to był chyba rozmiar dla kobiet niskich, drugie cytrynowe Madonna przerobiłam na długość 3/4 bo akurat takich potrzebowałam. 

Ze sportowych zakupów:
 Ostatnio kupiłam  na allegro komplet hantli 2x2kg , trochę z tym było zachodu ale mimo wszystko cena hantli była niska, a stacjonarnie spotkałam się ze sprzedażą na sztuki, gdzie jedna sztuka już jest drogo a kto kupuje pojedyncze ?
Kupiłam też stanik sportowy w Tesco. Plus jest taki, że jest on z poliamidu i jest przewiewny i wygodny. Minusem jest długi czas schnięcia po praniu oraz dziwne, wyjmowane wkładki z gąbki, bez których stanik w ogóle nie trzyma biustu. 


W małym sklepie z bielizną zakupiłam 2 biustonosze Gaia oraz figi Atlantic, obie firmy polecam . Staniki bardzo wygodne, o trwałości przekonam się pewnie z czasem.

I jeszcze 2 pary legginsów oraz kapelusz F&F, w którym śmigam już od miesiąca, kto ma mnie na insta pewnie widział. Kapelusz jest ekstra, ma gumkę wszytą od środka i dzięki temu nie straszne mu żadne porywy wiatru. 


Myślę, że  to całkiem praktyczne zakupy? Nie lubię kupować rzeczy tylko dlatego, że są modne.


16 komentarzy:

  1. Podobają mi sie te jeansy z wywiniętymi nogawkami :) Sportowy stanik bardzo by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że garderoba uzupełniona! posta zakupowego niekosmetycznego i ja szykuję :) ale najpierw muszę ogarnąc te wszystkie zakupy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie chętnie obejrzę Twoje zakupy

      Usuń
  3. Fajne zakupy :) Butki sandałki strasznie mi się podobają! Chętnie bym w takich chodziła :) Nie są dostępne stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są, ale w takich małych sklepach i pewnie w większych miastach znajdzie, musisz poszukać ,
      mi się jednak opłaca kupować bardziej przez internet bo jednak dojazd do miasta też kosztuje a przez neta polecam sklep http://luulabuy.com/

      Usuń
  4. podobają mi się spodnie- leginsy z F&F. jestem zwolenniczką wygody na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  5. wlasnie musze sie wybrac na jakies zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. buty boskie, moje klimaty, a kapelutek.....zazdroszczę najbardziej :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  7. też muszę kupić sobie kapelusz, idealnie nada się na lato

    OdpowiedzUsuń
  8. Na cytrynowe spodnie mam ochotę już długi czas.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy, ja też ostatnio zaszalałam :D

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.