2014/07/10

Paczka ambasadorki Le Petit Marseillais

Wczoraj przez blogi przeszła fala paczek z Le Petit Marseillais. Miło mi poinformować, że i ja znalazłam się  w gronie szczęśliwców i moja paczka też wczoraj przyszła . Dziś post pochwalny.



Paczuszkę dostarczył uśmiechnięty kurier z rana, to się nazywa dobrze zacząć dzień.  Paczka była zapakowana z zewnątrz  w zwykły karton, po otwarciu którego moim oczom ukazała się właściwa przesyłka czyli urocze pudełko, które wygląda jak prezent .

W środku znalazłam list  z gratulacjami oraz książeczkę- przewodnik po świecie Le Petit Marseillais. Przyznam, jak nie zwraca uwagi na takie ulotki tak tu mnie bardzo zaciekawiła ta krótka opowieść o marce oraz przesłanie prosto ze słonecznej Prowansji.

Moje kosmetyki: Kremowy żel pod prysznic Kwiat pomarańczy i Mleczko nawilżające Masło shea do skóry suchej.  Pięknie zapakowane, poczułam się doceniana i wyjątkowa, że mam szansę brać udział w tak dobrze zorganizowanej kampanii.
 Kosmetyki wyjęłam z pudełeczka i wypróbowałam  podczas wieczornego prysznica, jestem mile zaskoczona, zarówno zapachem, konsystencją jak i działaniem.


A Wy już macie swoje Le Petit Marseillais ?




16 komentarzy:

  1. gratuluję, pięknie zapakowana paczka i świetna zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo osób je otrzymało, ja nie wiem o co chodzi na tym portalu xd

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję Basiu :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dostałam tę paczuszkę. Balsam pięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam już u kilku blogerek, super :) Gratuluje :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie też dotarła wczoraj :)
    Ich kosmetyki spodobały mi się już wcześniej :) szczególnie żele pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie macie zapakowane te paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miłego testowania, też dostałam taką paczuszkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj i kolejna ambasadorka:) Tylko pozazdrościć! Świetna paczucha :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też bym się cieszyła, jakbym taką paczuszkę dostala :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie przygotowali te paczki :-) Miłego testowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i miłego testowania! Paczka jest pięknie zapakowana, widać dbałość o szczegóły:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :) Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego testowania :) Ja się "załapałam" na zestaw do włosów Dove na wizażu :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.