2014/07/26

powrót denka na blogu, zużycia czerwiec-lipiec

Dziś na blogu wielki powrót denka. W ostatnich miesiącach z niego zrezygnowałam. Teraz wracam znów do zbierania pustych opakowań.  Niektóre kosmetyki męczyłam od początku roku, projekt denko pozwala mi rozstać się z takimi a także uświadamia mi fakt, że kosmetyki przecież kupuję po to by zużywać a nie po to by zalegały na półce. 

Do mycia i demakijażu, włosy , ciało, twarz:
Lirene Żel pod prysznic plus oliwka z Mango . Jeśli mam być szczera,  to zużyłam do prania bielizny, oprócz ładnego zapachu żadnych walorów pielęgnacyjnych nie ma. Wysusza , skóra mnie po nim swędziała. 
Alterra, Krem do ciała Bio Granat i Masło shea. Recenzja.  Przez chwilę był ulubieńcem, jednak męczyłam  dość długo aby zużyć do końca, sądzę wiec że nie kupię ponownie. 
Sylveco rumiankowy żel do twarzy. Recenzja.  Bardzo miło wspominam, na razie nie planuje ponownego zakupu ponieważ miałam go już 2 razy a także raz wersję tymiankową. 
Sylveco, Hibiskusowy tonik. Recenzja.  Przyjemny, łagodzący tonik. Dobry do cery suchej  i normalnej, z przetłuszczającą się nie radzi sobie już tak idealnie. 
Arnikowe Mleczko oczyszczające. Recenzja.  Wrócę do niego w zimowe miesiące. 
Sylveco, Balsam myjący do włosów z betuliną. Recenzja.  Zużyłam ze 3 butelki, włosy się przyzwyczaiły więc na razie nie kupię następnej.
`Fuss Wohl, Masło do stóp. Total nie wypał i porażka. Stóp nie nawilża, klejący, nie wchłania się. Z czasem zapach coraz bardziej mi nie odpowiadał. Nie zużyłam nawet połowy, wyrzucam. 
Szampon Rozmaryn, Uoga Uoga . Recenzja.   Przyjemny szampon , mimo delikatnego składu dobrze oczyszcza. 


Maseczki, próbki:
Dermomask, Anti Aging , Maseczka dermatologiczna Redukcja przebarwień.  Nie polecam, nic nie robi, zapycha.
Cattier Paris, Maseczka z glinką Argile Rose- Aloe Vera. Kupiłam w Niemczech. Zachwycająca maseczka,  glinka w paście, nie wymaga rozrabiania z wodą. Dobra do cery suchej, łagodzi podrażnienia, nie wysusza.
Próbka kremu po oczy, Sylveco. Jak to  krem pod oczy, stosowany w małych ilościach. Taka mała próbka starczyła mi na 2 tygodnie, po  przetestowaniu kupiłabym pełnowymiarowe opakowanie.
Próbki Clochee, Serum silnie nawilżające. W sumie dostała 3 próbki po 2 ml każda. Kosmetyk o żelowej konsystencji.  Po przetestowaniu próbek wiem, że  to serum mi służy, matuje i nawilża cerę.
Próbka Serum Bee Pure. Zamówiłam z ciekawości, aby przekonać się cóż to ten jad pszczeli robi, jednak po małej próbce mogę się dowiedzieć jedynie, że nie mam na ten kosmetyk uczulenia, próbki oczywiście bezpłatne.

Pielęgnacja twarzy i pasta do zębów:
Fitomed Maseczka Peeling K+K. Recenzja. Bardzo pomaga w likwidacji zmian trądzikowych.
Fitomed Glinka biała. Recenzja. Jedna z łagodniejszych glinek,  regularne stosowanie przynosi efekty.
Wild Weed Uoga Uoga ziołowy tonik do twarzy . Recenzja. Ciekawy tonik, pomimo zawartego alkoholu nie wysuszał, duża zawartość ziół łagodziła cerę oraz leczyła trądzik.
Pasta do zębów Eco Cosmetics z czarnuszką. Recenzja.  Ciekawa pasta, jej atutem jest łagodność oraz brak fluoru. Na razie nie kupie ponownie ponieważ znalazłam inne lepsze pasty bez fluoru.


Lakierowe zużycia i wyrzutki :

Perfect Beauty Gellaxy 2 w 1 top i baza do hybrydowego manicure. Polecam, jeden z lepszych topów hybrydowych.  O manicure hybrydowym tutaj.
Essence Nail art twins glitter topper, niestety zgęstniał, ale służył mi i tak bardzo długo.
Vipera Bambini , lakier nr 39, nie zdążyłam zużyć i zgęstniał, kosztował chyba 3 zł więc strata nie duża.



Do końca wakacji mam jeszcze kilka produktów na wykończeniu więc na pewno pojawi się następne denko. Jeśli chodzi o zakupy to znów ograniczam, póki nie zużyje nie kupuje nowych produktów.
Znacie te produkty? Czekam na Wasze spostrzeżenia .



19 komentarzy:

  1. Używamy tych samych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem strasznie ciekawa tych kosmetykow sylveco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo produktów Sylveco :) Muszę w końcu coś od nich kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spore denko :) Widzę parę produktów na które mam ochotę :) Między innymi czaję się na ten maseczkowy peeling z Fitomedu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie kupiłam ten balsam do ciała z alterry - moze sie sprawdzi. Rozwazalam tez maslo do stop i dobrze, ze go nie kupilam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te masła chyba mają teraz nowe opakowania to może i formułę zmienili ?

      Usuń
    2. to, które widziałam u siebie, było ideantyczne

      Usuń
    3. zależy pewnie jaką partię wrzucili do sklepu, z tego co wiem niektóre osoby wręcz chwaliły ten krem i tym bardziej byłam zdziwiona że u mnie taki badziew

      Usuń
    4. balsam do ciała z alterry mam chyba juz drugie opakowanie i jestem zadowolona - uwielbiam ten zapach :) mam tez olejek do twarzy oraz żel do mycia twarzy ale tego ostatniego jeszcze nie używałam.

      Usuń
  6. Maskę z Alterry znam i lubię, obecnie mam od niej przerwę bo zużyłam już wiele opakowań ale na pewno do niej wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne denko :) U mnie żel Lirene się sprawdził i nie wysuszał, zapach też miał ładny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki Sylveco od jakiegoś czasu mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam niektórych z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten żel rumiankowy z Sylveco i planuję znowu kupno:) Sporo pustych opakowań, mnie także one motywują do systematycznego zużywania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam szampon do włosów Alterra tej samej serii, co ten krem i nie lubię go :/

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.