wakacyjne zapuszczanie włosów

piekna-dla-siebie.blogspot.com
Dziś w końcu mam aktualizację długości moich włosów. Zgłosiłam się do akcji wakacyjnego zapuszczania włosów na blogu Być piękną dla siebie!

Moje włosy wyglądają teraz naprawdę dobrze i nie jest to wcale zasługa upartego zapuszczania, ponieważ nie cale 2 tygodnie temu byłam u fryzjera, na ostatnich zdjęciach najlepiej będzie widać różnice w długości i w skręcie. Tak moje włosy prezentowały się w dniu 22 lipca :




Poprzednia aktualizacja tutaj.
Porównanie długości i skrętu z lipcem.

Różnica jak dla mnie jest oczywista.  Do zdjęć włosy były umyte  Szamponem  Ultra Doux Sekrety Prowansji , na 2 godziny przed  myciem nałożyłam  maskę Biovax naturalne oleje, ponieważ ta maska lepiej sprawdza się przed myciem niż po. Wysuszone naturalnie.
Co do samej długości to oczywiście w celu wyrównania schodów po nie poprawnym strzyżeniu w styczniu musiało pójść te parę cm,  jednak obecnie  włosy o wiele lepiej się układają.  Połysk i poprawa skrętu to z pewnością zasługa intensywnych  zabiegów olejowania. O kosmetykach jakie obecnie stosuje pisałam tutaj.
Myślę, że do końca wakacji  włosy jeszcze urosną.  Jeśli mam być szczera obecna długość jest dla mnie bardzo wygodna, wiadomo upały a ja nie lubiłam nigdy spinać włosów.


Jak więc widać ostatnie strzyżenie było udane . A Wy zapuszczacie włosy,  chodzicie do fryzjera?


14 komentarzy:

  1. Piękny skręt. Żałuję, że moje włosy są proste jak druty :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma czego, z kręconymi jest też sporo kłopotu

      Usuń
  2. przylaczam sie do akcji :D tez musze zpauscic moje klaczki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy bardzo podobny rodzaj włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam bardzo długie (jak wiesz), więc zapuszczać nie muszę :-) U Ciebie widać przyrost i ich stan się poprawił :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. włosy wyglądają dużo lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz piękne włosy,
    ja od zawsze mam krótkie, pewnie tak u mnie gra najlepiej, bo jak choć trochę odrosną to patrzę w lustro i wrzeszczę :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda każdy ma swoją optymalną długość i nie wiem czy moja obecna nie jest właśnie taka odpowiednia ale i tak tęsknie za długimi włosami bo są takie kobiece

      Usuń
  7. na pewno masz miękkie włosy, ładnie lśnią.

    OdpowiedzUsuń
  8. fryzjera odwiedzam raz do roku albo jeszcze rzadziej ;) ale wtedy swoje długie włosy ścinam na nieco dłuższego boba, po czym znów zapuszczam:P masz bardzo ładne włosy

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.