2014/07/22

wish list na drugą połowę wakacji

Dziś  o moich przyszłych zakupach, dawno nie było takiej listy a ostatnio parę rzeczy chodzi mi po głowie, postanowiłam więc że się podzielę z Wami. Zapraszam na moja wish listę na drugą połowę wakacji.

allegro/nowaszka 
Uzupełnienie braków kolorówki:
Pomadki w kredce Benecos, zdrowsza wersja drogeryjnych mazideł.  Nie są drogie, jak na tak dobre składy,  kuszą mnie wszystkie 3 dostępne kolorki. To dopiero szaleństwo.
Mineralne cienie Annabelle Minerals, bardzo ciekawią mnie te wszystkie mineralne kosmetyki i chętnie wypróbuję, bo jest możliwość zamówienia 3 próbek w dobrej cenie.
Porządny zestaw pędzli Hakuro chodzi za mną od dawna, ale ciągle mi z nim nie po drodze.  Jednak moje stare pędzle wcale nie zachęcają do makijażu  a znalazłam taki zestaw  w dobrej cenie u Nowaszki na allegro.


Kosmetyki ekologiczne. Moja uwagę zwróciła firma So bio etic : produkty są rozwijane i produkowane z szacunkiem dla ludzi i zwierząt, z poszanowaniem środowiska i natury, jakość stanowi wartość kluczową i dowód szacunku wobec klientów.
Na mojej wish list znalazły się : Oczyszczająca woda micelarna do demakijażu z bio aloesem, Odżywka do włosów suchych Ceramidy arganowe, BB Cream z mlekiem oślim lub ten o lekkiej formule oraz Mascara wydłużająca rzęsy. 



Z nie kosmetycznych rzeczy mam na oku tylko 2 : baleriny Flexx upatrzone na przecenie w sklepie luulabuy.com   oraz jasną ramoneskę (a może jednak chce szarą?) w C&A, jednak są to rzeczy na wyprzedażach i nie wiem czy  nie zostaną wyprzedane  wcześniej zanim zamówię?  W razie czego zawsze znajdę coś w nowych kolekcjach. 





Coś Wam wpadło w oko z mojej listy ?

Znacie te produkty?



5 komentarzy:

  1. jasna kurtka też mi się marzy. Moja lista na lato przepadła, tyle zachcianek a kasy brak;/

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś próbowałam zrobić wishliste... miała chyba ze 20 pozycji a nie byłam nawet w połowie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurteczka mi się podoba! I te pomadki w kredce też chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi wpadł w oko micel i pomadki, wiec bede czekac na recenzje, jeżeli zdecydujesz się na ich zakup ;)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.