2014/08/02

buty i torebki na jesień

 Co prawda mamy szczyt upałów, dziś była duchota nie do wytrzymania, tym bardziej z ulgą zerkam na nowe kolekcje jesienne i marzę o deszczu, chmurach i ponurej chłodnej aurze z temperaturą 15 stopni. 
Aby sobie uprzyjemnić nieco ten gorący dzień przeglądam nowości w sklepie obuwie-lizuraj.pl




Botki Marco Tozzi 25390-23 Botki Tamaris 25418-23



Botki Marco Tozzi 25397-23 Botki Tamaris 25467-23


Torebka Monnari BAG8080  Torebka Monnari BAG7590

Torebka Monnari BAG9890  Torebka Monnari BAG7380


Torebka Monnari BAG1470  Torebka Monnari BAG8210


Jeśli coś się Wam spodobało zachęcam Was do wejścia do sklepu poprzez baner poniżej lub na pasku bocznym bloga. Z pewnością  odnajdziecie tam dział nowości, gdzie  obejrzycie resztę kolekcji jakie przygotowuje sklep, pewnie codziennie będą nowe produkty. Jak ja lubię nowe sezony w modzie, wyprzedaże już mi się przejadły. 


Coś Wam się spodobało ? czekam na komentarze .


11 komentarzy:

  1. Lato w pełni w sklepach już myślą o jesieni i zimie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze buty są przeboskie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam nie czekam na jesień ;) Zdecydowanie wolę lato, choć może nie aż takie gorące jak ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze czarne botki bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam nie myślę jeszcze o jesieni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wielką ochotę na takie czarne botki, ja te pierwsze z lewej...Kiedyś mi się nie podobały, ale myślę, że na tą jesień sprawią sobie coś w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta torebka z lewej po środku :) Przydałaby mi się taka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty <3 tych to ja mogę mieć z tysiąc par :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi nie wolno oglądać takich pięknych torebek :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe co zakupie jesienią.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.