2014/08/24

denka sierpniowe czyli wyrzucam

Dziś niedzielne lenistwo, pogoda nie dopisała -  mogę więc zabrać się  w końcu za sierpniowe denka i pozbyć się tych pustych opakowań, aby zrobić miejsce na nowe !
Zapraszam ciekawskich, co też udało mi się wykończyć  do samiutkiego denka w sierpniu, niektóre kosmetyki  jeszcze z tamtego roku, szok, jak mi ciężko idzie zużywanie.



 Pielęgnacja twarzy :

  •  Lichtena, Norma-ACN płyn  myjący, recenzja.  Dobry produkt myjący, jak spotkam w aptece może kiedyś kupie. 
  • Hipp, chusteczki nawilżane dla dzieci. Sama nie wiem po co kupiłam? taki typowy produkt dziecięcy, dla dorosłych raczej nie przydatny, chyba że do higieny intymnej  w podróży. 
  • Spirytus kosmetyczny, salicylowy. Niezbędnik, na awaryjne sytuacje trzeba czymś odkazić to co się wyciska. 
  • Bandi, Subtelny Peeling enzymatyczny, recenzja. Bardzo wydajny, na razie nie planuje kupować następnego opakowania. 
  • AnneMarie Borlind,  Koncentrat rewitalizujący z wit. C, recenzja. Nie kupię ponownie, ale tylko dlatego, że mam coś innego na oku a nie lubię stosować tych samych kosmetyków cały czas.
  • Flos Lek, Krem zimowy do twarzy. Wykończyłam stosując na dłonie, raczej nie kupie ponownie bo na twarzy był dla mnie za ciężki, nawet zimą. 
  • Green People, Ujędrniający Krem pod oczy, recenzja.  Nie kupie ponownie, polecam młodym osobom,  dla mnie za lekki. 



Pielęgnacja ciała :

  • Isana Med Urea, żel pod prysznic, nie sprawdził się, podrażnił, wysuszył, nie polecam. 
  • Le Petit Marseillais Kwiat pomarańczy, recenzja. Może kupie inne wersje zapachowe. 
  • Crystal essence, naturalny dezodorant, lavenda i biała herbata , recenzja.  Bardzo wydajny, stosuje już następne opakowanie.
  • Babydream extra sensitive, Krem dla dzieci , recenzja.  Polecam i z pewnością jeszcze kupie. 
  • Serum Borowinowe do stóp, KrynickieSPA, recenzja.  Ulubieniec, jednak nie kupię więcej bo pod koniec opakowania odczułam, że skóra się już przyzwyczaiła. 



Pielęgnacja włosów:

  •  Odżywka Argan Oil .
  • Biovax, Naturalne Oleje . 
  • Drożdżowa maska Agafii . 
O tych 3 odżywkach pisałam na blogu wielokrotnie, m.in. Tutaj , nie będę więc powielać, wszystkie 3 polecam ale czy kupię ponownie ? raczej nie, bo mam na oku inne kosmetyki do wypróbowania.




Wyrzutki:

  • Lakier hybrydowy Mistero Milano, odcień nr 9488 Koktajlowa inspiracja. Śliczna morelka, która po 2 - 3  dniach noszenia staje się przejrzałym bananem, tworząc efekt kupy  na paznokciach. Nie mam siły aby go wykończyć, wyrzucam  bez żalu, po roku przekładania go z miejsca na miejsce. 
  • Kredka do oczu Lavera Soft Eyeliner, niestety nie daje się już jej używać bo się łamie, chyba mi spadła i rysik kompletnie połamany. I tak nie byłam z niej zadowolona, co z tego, że nie podrażnia oczu,  jak jest zupełne nie trwała, rozmazuje się i znika w ciągu dnia, często tworzy pandę pod oczami. 

14 komentarzy:

  1. gratuluję denka, sukcesywnie zużywam zapasy jednak takie posty najwięcej energii mnie kosztują i przestałam je robić. może do tego wrócę. u kogoś, na blogu uwielbiam je czytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie zauważyłam, że u Ciebie go nie ma

      Usuń
  2. Przyznaje sie bez bicia nie miałam żadnego produktu. Też muszę zrobić denko nazbierało się

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tę odzywkę Argan Oil :D A moje denko w tym miesiącu będzie olbrzymi i muszę się w końcu zebrać do jego opisania...

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie Ci poszło, LPM chętnie spróbuję, jak kupisz po raz drugi to oznacza, że nie jest tak źle:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mówisz że słabo Ci idzie ? ;> A tymczasem taki ogrom pustaków i recenzji! :) Lecę do recenzji masek w takim razie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektóre produkty stosowałam od ubiegłego roku np. peeling Bandi lub krem Flos Lek i tak się cieszę że w końcu je zużyłam

      Usuń
  6. w moim sierpniowy denku również znajdzie się żel z LPM ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci, że nazbierało Ci się i tak, u mnie będzie na pewno mniej, ale jeszcze nie zaglądałam do torby :). "Efekt kupy" na paznokciach mnie powalił!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dokładnie wygląda ten lakier po kilku dniach noszenia ;)

      Usuń
  8. Miałam tą arganową odzywkę do włosów i bez szału, ot taka sobie odżywka :) Ale tania bardzo, po funcie ją kupowałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdybym miałam dostęp to pewnie bym ją kupiła , lubię jak coś jest nie drogie a przy tym spełnia swoje zadanie

      Usuń
  9. Zachwalasz ten produkt z LICHTENY - ciekawa jestem jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.