2014/08/28

jesienne nowości do szafy

Hej, dziś zrobiło się trochę cieplej, ale ostatnie dni były naprawdę zimne i poczułam już ten przedsmak jesieni. W związku z tym wyruszyłam na zakupy ciuchowo-butowe, aby moja szafa nie świeciła tak pustkami, a przy okazji udało się odhaczyć 2 punkty z ostatniej wakacyjnej wish list.
 Co kupiłam ? Zapraszam na przegląd nowości z mojej szafy:



Zwykłe T-shirty z długimi rękawami , C&A i nn , sh .  Nie wiem jak Wam, ale mi zawsze mało w szafie takich koszulek. Lubię je nosić pod swetry, gdy zrobi się już chłodniej a i na pierwsze wrześniowe dni przydadzą się.

Sweterki: nn, sh . Czyli to  co uwielbiam jesienią, najlepiej takie obszerne i wygodne. Morelkowy jest z bawełny, piękny splot  oraz urocze ażurowe wzory na dekolcie. Granatowy  z cienkiej dzianiny, wzięłam z rozm. L, taki oversize, do legginsów, z paskiem może robić za tuniczkę.
Biały sweterek na pierwszym zdjęciu jest z F&F i kupiłam go już dawno.

Kamizelka dzianinowa nn . Z bawełny. Zauroczyły mnie te króliczki, no klimat ma taki już bożonarodzeniowy.

Dżinsy skinny,  Next . Znaleźć idealne spodnie  jest mi trudno, bo jestem niska. Rozmiary dla kobiet niskich są, ale raczej ciężko dostępne. Swoją ukochaną parę dżinsów znalazłam w sh, są idealne.


Kurtka a'la skórka ze sklepu internetowego C&A. Model typu ramoneska był na mojej wakacyjnej wish list tutaj. I jak widać udało się zrealizować. Niestety nie skorzystałam w tym roku z wyprzedaży, a to dlatego, że do dużych sklepów mam daleko, ostatecznie te przecenione kurtki nie nadawały by się i tak na jesień, a chciałam coś naprawdę ekstra.  Wybrałam wygodniejszą opcje zakupów w internecie, sklep internetowy C&A  ma duży wybór, a ponadto zwrot zawsze jest gratis, w razie nie powodzenia z doborem rozmiaru. Całe szczęście trafiłam z rozmiarem wybierając 36. Kurtka jest z linii Yessica C&A, chciałam Wam podać link ale widzę, że model zniknął ze sklepu.  Zresztą popatrzcie same ile teraz tam jest kurtek, z tego co mogę doradzić, to modele Yessica czy Rodeo lepiej wybrać o jeden  rozmiar mniejszy niż zazwyczaj się nosi.
 
 Klasyczne czółenka ze skóry , bardzo stabilne i wygodne. Z butami zawsze mam problem, większość dostępnych w sieciówkach modeli źle leży na moim stopach.  Mam wrażliwe stopy, problemy z kręgosłupem, dlatego na butach nie mogę oszczędzać, od tego zależy moje dobre samopoczucie i zdrowie.
Jeżeli  podobają Wam się buty, możecie je kupić w sklepie  internetowym obuwie-lizuraj. Polecam, wysyłka od 100 zł gratis , również wymiana gratis, także płacicie tylko za towar. Sklep posiada imponujący wybór obuwia naprawdę dobrej jakości.



31 komentarzy:

  1. Zwykłe koszulki kupuję w Tesco - tanie i świetna jakość. Sweterki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Tesco też lubię, są całkiem trwałe

      Usuń
  2. Fajne zakupy. Ja korzystam jeszcze z wyprzedaży i kupuję większość letnich ubrań. Będę musiała się rozejrzeć za czymś na jesień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie to bez sensu, nie wiadomo co będzie za rok i jaki będę mieć rozmiar , skoro chudnę i tyje bardzo łatwo

      Usuń
  3. Widzę dużo ciepłych sweterków - muszę i ja w jakiś nowy zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Morelowy sweterek jest prześliczny! : ) Niestety jesień zbliża się wielkimi krokami i dzisiaj wreszcie znalazłam kurtkę idealną : )

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek z króliczkami jest najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam jesien wlasnie dlatego ze moge sobie nakupic te wszystkie genialne swetry < 3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy! Dzinsy sliczny maja kolor, sweterki tez rewelacja! Chetnie podpatrze jakies jesienne stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również zaczęłam już kompletować garderobę na zimne dni.... nie mam zamiaru marznąć....

    OdpowiedzUsuń
  9. ps. ten różowy sweterek ma piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam si z Dziewczynami, różowy sweterek jest prześliczny

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę się zacząć rozglądać za swetrami. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty ładne, ale moje królewskie stopy muszą przymierzyć każdą parę. Ja muszę się wybrać do KIK, bo tam są dla mnie najlepsze spodnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne te jeansy i ramoneska także przydałby mi się

    OdpowiedzUsuń
  14. O nie, ja tak nie chcę jesieni! Na razie jeszcze siedzę we Francji i chodzę tylko w japonkach, ale boję się powrotu...
    Mimo to podoba mi się granatowy swetrek i przede wszystkim ramoneska :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Granatowy sweterek i ten z króliczkami oraz spodnie - świetne :) Ja w sh też często upoluję rzeczy, które są w ciągłym używaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurde też musze się wybrać na jesienne zakupy... Potrzebuję butów, paru sweterków, skarpetek :P A czasu brak! Chciałabym taki różowy sweterek, a ten w króliczki, o mamo, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zakupy!!! ja ostatnio kupiłam koszulę w kratę i spódnicę na jesienne dni..a i cieplejsze bolerko. przyda się..dziś piękna pogoda, ale wczoraj była już jesień

    OdpowiedzUsuń
  18. Też muszę się wybrać na jesienne zakupy ... szkoda, że lato już się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ramoneska piękna! I uwielbiam takie swetry, ich nigdy za wiele.. ostatnio już rozpoczęłam sezon bo marznę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. musze zaczac kompletowac szafe na zimniejsze dni :D

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam jesień i bardzo lubię kupować ciepłe ubrania swetry,kurtki i botki,to już jest choroba ;) Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciepłe swetry to coś co uwielbiam w jesieni. Najbardziej przypadł mi do gustu ten granatowy :)


    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.