2014/08/03

lipcowy mobile mix

Dziś z racji niedzielnego lenistwa zapraszam Was na przegląd fotek z mojego instagrama .

Lipiec to przede wszystkim piękne zachody słońca,
 nie wiem czemu ale w tym roku były naprawdę wyjątkowe .



Koniec odwyku lakierowego, mini kit Orly z kolekcją Blush, 
 kupiłam też lakier podkładowy Bonder .

Prawie 3 tygodnie temu dostałam pierwszą przesyłkę w ramach testów z klubu Elfa Pharm:

Wypróbowałam świetny jogurt bio eko w szklanym słoiku, 
smak bardzo podobny do Danone naturalny, 
cena odstrasza skutecznie od ponownego zakupu.

Lody chyba będą dla mnie już tylko wspomnieniem na zdjęciach,
 ze względów zdrowotnych niestety.

Zabrałam się  za produkcje domowych konfitur ze śliwek. 

Kupiłam napój ryżowy, obecnie w Rossmann jest promocja, 1 litr za 5,99 
 świetna alternatywa dla mleka i smakuje do kawy wyśmienicie.

W końcu udało mi się zrobić ciasto na pizze bezglutenową idealną, 
na mące gryczanej eko pełnoziarnistej, przepis niebawem na blogu.

Testuje olej z ostropestu Laboratorium Biooil , do sałatek świetny, 
w nadchodzącym tygodniu spodziewajcie się pełnej recenzji.

Na koniec moja kruszyna, Chomik Albert, w końcu ma imię !
Szczerze to nie wiem czy to chłopiec czy dziewczynka.


mój nick: zielonamalina


5 komentarzy:

  1. zdrowa pizza wygląda jak pyszna zapiekanka, myślałam, że to jabłka a nie śliwki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na przepis na pizzę, już narobiłaś mi na nią ochoty. :)
    Zaciekawiłaś mnie tym napojem z Rossmanna, muszę przyjrzeć mu się bliżej przy okazji jutrzejszych zakupów. :)

    Miłej niedzieli! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. w tym roku faktycznie zachody słońca są inne - wyjątkowe ;)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.