2014/08/08

Promocja w StrefaUrody.pl pomadki Celia On Top & wszystkie serie pomadek Celia - 20 % taniej



 Dziś rusza   promocja w   sklepie StrefaUrody.pl   na pomadki Celia On Top oraz na pozostałe serie pomadek i błyszczyków Celia . Bardzo mnie zainteresowały te produkty, trudno uwierzyć, ale nie miałam jeszcze żadnej pomadki Celia. Te produkty kojarzą mi się z pierwszymi, dostępnymi u nas pomadkami , z czasów kiedy przemysł kosmetyczny nie był tak rozwinięty jak obecnie. Okazuje się, że marka ta bardzo poszerzyła swoją ofertę i obecnie mamy do wyboru bardzo wiele pomadek, dla każdego znajdzie się ta odpowiednia, można wybierać i przebierać, bogactwo formuł i kolorów przyprawia o zawrót głowy .

Zapraszam na przegląd  oferty CELIA - pomadki i błyszczyki  w sklepie StrefaUrody.pl




Błyszczyk Delice w promocyjnej cenie 8,61 zł 

Błyszczyk Delice
błyszczyk o lekkiej formule aksamitnego balsamu ,
 nie skleja ust, zapach truskawki i wanilii
odcienie można obejrzeć TUTAJ


Błyszczyk od ust Woman , cena promocyjna 9,68 zł 

Błyszczyk do ust Woman
błyszczyk o odżywczej formule z shea i witaminą E,
zapach malinowy , nadaje półtransparenty odcień
do kupienia - TUTAJ  


Pomadka Woman z kwasem hialuronowym, w cenie promocyjnej 9,80 zł
Pomadka z kwasem hialuronowym Woman
Pomadka o trwałym efekcie, odżywia i nawilża usta ,
zawiera m.in. olej macadamia i wiataminy
TUTAJ 



Pomadka Esencja kobiecości, cena 7,19 zł 
Pomadka Esencja kobiecości
Klasyczna kremowa pomadka w wielu odcieniach perłowych i satynowych,
zawiera olejki i woski roślinne  o działaniu nawilżającym ,
wybór odcieni TUTAJ.


Pomadka Magia Kolorów , cena 5,09 zł 

Pomadka Magia Kolorów
do wyboru odcienie matowe i perłowe
TUTAJ i  TU



Pomadka- błyszczyk w cenie 9,27 zł i 9,80 zł 
Pomadka-Błyszczyk
Produkt o lekkiej formule, łączący zalety pomadki  i błyszczyku,
o zapachu winogronowym, z witaminami C i E,
dostępna także w wersji CARE, z  masłem kakaowym, shea i kokosowym,
oraz wersja NUDE ,
wszystkie  odcienie i formuły do obejrzenia TUTAJ


Pomadki w kredce Celia ON TOP za 9,78 zł .
Pomadki w kredce Celia ON TOP
połączenie pomadki i konturówki , odżywcza formuła z olejkami
roślinnymi i shea , wygodna formuła kredki ułatwia aplikacje
TUTAJ  



Czy coś Was zainteresowało ? Znacie te pomadki?






4 komentarze:

  1. mnie zainteresowały pomadki w formie kredki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam jedną szminkę i jest bardzo fajna.
    Ale na razie nic ie kupuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam 2 sztuki pomadki - błyszczyk i bardzo polecam! Ciekawa jedtem tych pomadek w kredce ;)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.